احتمال تاخیر بازی Forspoken

Forspoken باز هم تاخیر میخوره؟

forspoken

طبق یک شایعه جدید، Forspoken ممکن است بار دیگر تاخیر بخورد. اگر این درست باشد، این تأخیر صرفاً به بهبود بازی کمک نمی‌کند، بلکه در عوض فضایی را برای انتشار بزرگ دیگری از Square Enix باز می‌کند: Final Fantasy 16 که مدت‌هاست منتظرش هستیم.

این خبر از پادکست XboxEra می‌آید که معمولا چنین گزارش هایی را مطرح میکند. مجری پادکست Shpeshal Nick اعلام کرد که یکی از منابعش به او گفته است که Forspoken ممکن است حالا در سال ۲۰۲۳ منتشر شود، اما تنها در صورتی که Square مطمئن باشد که بازی بعدی Final Fantasy می تواند جای آن را بگیرد و بتواند آن را امسال منتشر کند.

اون در طی پادکست‌اش گفت:

این احتمال وجود دارد که Square دوباره Forspoken را به تاخیر بیندازد. اما این به نوعی به پیشرفت بازی Final Fantasy بستگی دارد.

forspoken

در حالی که ممکن است برخی از شنیدن این که ما می‌توانیم به این زودی Final Fantasy 16 را دریافت کنیم، شوکه شوند، این در واقع با اخبار جدیدی که رد و بدل میشود نیز مطابقت دارد.

اوایل این ماه، فاش شد که بازی “تقریباً کامل” است و به زودی تریلر آن نیز پخش میشه. همچنین باید گفت که Naoki Yoshida (تهیه‌کننده بازی) بنا به گزارش‌ها برای گفتن همین اطلاعات هم با مشکل مواجه شد. Yoshida در جریانی گفت:

تیم روابط عمومی بازاریابی آمریکایی دوباره از دست من عصبانی شد. من فقط به کار خودم فکر می کردم و تو حال خودم بودم که یک ایمیل واقعی دریافت کردم که: هی، درباره بازی نظر دادی؟

این امکان وجود دارد که Square امیدوار است ما را با انتشار سال ۲۰۲۲ غافلگیر کند تا در این صورت تاخیر بازی Forspoken رو جبران کنه.

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x