VR Mod برای Cyberpunk 2077 ظاهراً این هفته در دسترس خواهد بود.

VR Mod برای Cyberpunk 2077 ظاهراً این هفته در دسترس خواهد بود.

Cyberpunk 2077

واقعیت مجازی این روزها در حال افزایش است، بنابراین احتمالاً خیلی تعجب آور نیست که شخصی روی یک مود واقعیت مجازی برای Cyberpunk 2077 کار کرده است.

Cyberpunk

Cyberpunk 2077 پس از یکی از فاجعه‌بارترین بازی‌های ویدیویی در تاریخ اخیر، کم کم شهرت خود را بازسازی می‌کند. با اصلاح و تغییر بسیار زیاد پچ ۵۰ گیگابایتی ۱٫۵، به نظر می رسد که در نهایت در راه تبدیل شدن به چشم انداز کاملی است که CD Projekt Red در ابتدا در نظر داشت. با این حال، به نظر می‌رسد تا زمانی که آن را در وضعیت کاملاً رضایت‌بخش قرار دهد، زمان زیادی باقی مانده است، و مردم می‌توانند راه‌اندازی اصلی را ببخشند، اما در این بین، این یک موددر روی ایجاد تجربه بسیار فراگیرتر کار کرده است.

در یک پست اخیر در صفحه Patreon خود، لوک راس جزئیات بیشتری را در مورد یک مود واقعیت مجازی برای Cyberpunk 2077 منتشر کرده است. یک ویدیوی همراه برخی از جنبه های آن، مانند سیستم منو، رانندگی به صورت سوم و اول شخص را نشان می دهد. حالت، و درگیر شدن در کمی کشتار خیابانی. این فیلم پنج دقیقه‌ای نشان می‌دهد که چقدر بازی از طریق یک هدست واقعیت مجازی چشمگیر به نظر می‌رسد، و در حالی که تاریخ انتشار آن در پست مشخص نشده است، گزارشی از PC Gamer می‌گوید که راس در تماس بوده تا اعلام کند که احتمالاً تا پایان آن منتشر خواهد شد. پایان این هفته

Cyberpunk

ظاهرا، در حالی که این مد عملکرد ردیابی سر را اجرا می کند، از کنترل کننده های VR استفاده نمی کند و در عوض، به طرح کنترل استاندارد نیاز دارد. نمایش، که همچنین نشان می‌دهد که از آن برای حالت عکس Cyberpunk 2077 استفاده می‌شود، حتی در وضوح‌های پایین‌تر نیز فوق‌العاده به نظر می‌رسد. در واقع، حتی ممکن است بهترین به نظر برسد، راس در صفحه Patreon خود می گوید که “شفافیت و سطح جزئیات” چیزی کمتر از “حیرت انگیز” نیست. موددر همچنین می‌گوید که حالت VR باید با پچ ۱٫۵ کار کند و آنها هنوز شاهد “کاهش عملکرد” بین این نسخه و ۱٫۳۱ نیستند.

اجرای VR برای Cyberpunk 2077 یک امر اجتناب ناپذیر بود. با توجه به ظهور محبوب واقعیت مجازی، و با بازی هایی مانند Resident Evil 4 VR که نشان می دهد چقدر می توان آن را با موفقیت انجام داد، “R.E.A.L” راس. مود تقریباً مطمئناً مورد استقبال کسانی قرار خواهد گرفت که تجهیزات لازم برای اجرای آن را دارند.

Cyberpunk

در مورد خود بازی، در حالی که سازنده هنوز در تلاش است تا مشکلات جدید را برطرف کند، حتی پس از آخرین به روز رسانی، به نظر می رسد بسیاری مایلند به Cyberpunk 2077 یک فرصت دوباره بدهند. بیش از یک سال از عرضه این بازی می‌گذرد، و در آن زمان، آنقدر ناامیدکننده بود که ممکن است به شهرت CD Projekt Red برای همیشه لطمه بزند. اما حداقل از آنچه در دسامبر ۲۰۲۰ بود بسیار بهتر است.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

Cyberpunk 2077 هم اکنون برای PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series X/S در دسترس است.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x