Dead By Daylight

Dead By Daylight را رایگان در Epic Store بازی کنید!

Dead By Daylight

Dead By Daylight هفته بعد در فروشگاه اپیک گیمز رایگان میشود

اپیک گیمز دسته بندی بازی های رایگان خودش را منتشر کرده است که به نظر میرسد Dead By Daylight هم میان آنها باشد.

Dead By Daylight یک بازی در ژانر بقا است که حس بی نظیری از تلاش برای نجات را به شما میدهد. یک بازی آنلاین که هر دست را ۵ بازیکن تشکیل میدهند؛ ۴ نفر بازیکن قربانی که تلاش میکنید از یک منطقه که زندانی شدید فرار کنید و ۱ قاتل سعی دارد شما را پیدا کند و بکشد. این یک بازی تیمی است و مستلزم آن است که با همکاری همدیگر از مخمصه ای که در آن گرفتار هستید فرار کنید. با اینکه در ظاهر نشان نمیدهد اما شما آدرنالین خالص را در این بازی میتوانید تجربه کنید.

در پنج سالی که از انتشار Dead by Daylight می گذرد، کوهی از DLC دریافت کرده است، از جمله یک دسته کامل از قاتل های نمادین از برخی از محبوب ترین فرنچایزهای ترسناک در سینما و بازی، از جمله کابوس در خیابان الم، فردی کروگر، مایکل مایرز از هالووین، Hellraiser’s Pinhead، Scream’s Ghost Face، Silent Hill’s Pyramid Head و غیره.

Behavior Interactive می‌گوید تمامی DLC‌های منتشر شده در حال حاضر برای خرید در کنار بازی پایه Dead by Daylight در هفته آینده در فروشگاه Epic Games در دسترس خواهند بود. همچنین اشاره می‌کند که نسخه Epic از بازی و پیشرفت چند پلتفرمی با سایر نسخه‌ها پشتیبانی می‌کند.

Dead by Daylight از پنجشنبه آینده، دوم دسامبر، رایگان برای افزودن به library فروشگاه Epic Games شما خواهد بود و تا ۹ دسامبر ادامه خواهد داشت.

 

بیشتر بخوانید: ۱۰ بازی ترسناک حال حاضر

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x