Crab Game

آپدیت جدید بازی Crab Game(2021)

اپدیت جدید بازی Crab Game  –  نوامبر ۲۰۲۱

به روز رسانی محتوای بازی(Crab game) اکنون در رایانه شخصی (Steam) منتشر می شود. با توجه به یادداشت‌های رسمی پچ Crab Game، آخرین به‌روزرسانی، بهبودهای گیم‌پلی و رفع باگ‌ها را اضافه کرده است. جدا از این، پچ Crab Game نیز شامل بهبودهای شبکه است.

پیش از این، یک به‌روزرسانی روز راه‌اندازی با رفع اشکال‌های مختلف و بهبود کیفیت زندگی منتشر شد.

متأسفانه از زمان آخرین آپدیت اصلی، بازیکنان با مشکلاتی در بازی مواجه هستند. به روز رسانی امروز Crab Game  تعدادی از این خطاها را برطرف می کند.

انتخاب نقشه ها و حالت ها هنگام ساخت سرور
برای دیدن نقشه‌ها و حالت‌هایی که یک سرور دارد، کافی است روی نماد Practice / Free play در لیست سرور بروید.

  • Practice / Free play
  • Standoff – pew pew
  • Death From Above 
  • Block Drop 

نقشه ها

Crab Game

مپ های جدید بازی

  • Toxic Train
  • Sunny Saloon
  • Small Saloon
  • Tiny Town 2 
  • Containers 
  • Small Containers 
  • Lava Dump 
  • Salty Island
  • Skybox 
  • Cheeky Chamber 
  • Peaceful Platform 
  • Lava Drop 

که هرکدام گیم مود مخصوص خود را دارد

Toxic Train

Crab Game

Crab Game

در این مپ شما بر روی قطار هایی در حال حرکت هستین. که نسبت به بازیکنان دراز تر می شود.

یکی از گیم مود های جدید Stand Off هست

Stand Off

Crab Game

گیم مودی است که همه با تفنگ شروع می کنند.

تفنگ فقط ۶ تیر دارد و فقط موقعه خاصی می توان شلیک کرد.

برای بردن تو این گیم مود شما باید سعی کنید که کم ترین تیر را بخورید و به دیگران بیشتر تیر بزنید.

هر تیر یک امتیاز است هرکسی در آخر امتیاز بیشتر داشته باشد میمیرد.

و مپ های  مخصوص این گیم مود Small Saloon وSunny Saloon هستند.

Death From Above 

Crab Game

Crab Game

تو این گیم مود شما باید به زمین نگاه کنید و به دنبال سایه باشید تا مکان خود را پیدا کنید.

پیشنهاد می شود برای بردن از دیگران دور ماند چون ممکن است شما را در لحظه آخر حل بدهند.

Crab Game

Block Drop

این گیم مود دقیقا شبیه گیم مود قبلی است فقط هیچ سایه ای نیست فقط می توان به بالا نگاه کرد و مواظب پلتفرم هایی که در حال افتادن هستن باشیم.

پلتفورم ها بر روی یکدیگر  اضافه می شوند پس سعی کنید در بالاترین ارتفاع باشید.

Crab Game

Networking

 باگ های لیست سرور رفع شده است.

چند بهینه سازی انجام داد
سعی کرد برای همیشه یک اشکال را در جایی که در حال پیوستن به یک لابی هستید برطرف کند. اگرچه احتمالاً ثابت نشده است.اکنون باید برای مک و لینوکس در دسترس باشد. احتمالاً مشکلات زیادی وجود دارد، دنی می گوید: زیرا من یک توسعه دهنده انفرادی هستم، و صاحب مک نیستم، و واقعاً وقت آن را ندارم که همه چیز را برای هر ۳ پلتفرم آزمایش کنم. بابت این مساله متاسفم.

چند نوع از راه هایی که بردن را اسان تر می کند در کل بازی

۱۰اتحاد تشکیل دادن

دو بازیکن در Crab Game روی یک صفحه یخ در اقیانوس ایستاده اند
جنبه اجتماعی Crab Game یکی از مواردی است که بسیاری از بازیکنان نادیده می گیرند، اما برای برنده شدن در بازی ضروری است. چت صوتی در اکثر سرورهای Crab Game فعال است، بنابراین نیازی به خجالتی بودن نیست. با بازیکنان دیگر صحبت کنید و سعی کنید اتحاد ایجاد کنید.
هدف این است که حداقل یک اتحاد چهار نفره داشته باشیم و تا آخر با هم بمانیم. حتی می‌توانید در مینی‌گیمی‌هایی مانند The Floor is Lava، در اواسط بازی اتحاد ایجاد کنید و به بازیکنان اطلاع دهید که به آن‌ها فضایی خواهید داد. هرچه تعداد بازیکنان کمتری که شما را در پایان بازی هدف قرار دهند، شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

۹وقت خود را صرف کنید

اکثر مینی‌گیم‌ها  زمان‌بندی‌شده است در Crab Game، از جمله Red Light Green Light، مینی‌گیمی که به‌قدری محبوب است که در بازی‌های دیگری مانند Fortnite نیز دیده می‌شود. برای این مینی‌گیم‌ زمان‌بندی بهتر است از تمام آن زمان استفاده کنید و مطمئن شوید که به دور بعدی راه پیدا می‌کنید.
در بازی Glass Jump یا Stepping Stones، اگر یکی از اولین بازیکنانی باشید که می پرید، شانس برنده شدن شما بسیار کم است.
بهتر است گوشه ای را در آغوش بگیرید و منتظر بمانید تا حداقل ۵۰ درصد از بازیکنان بپرند قبل از اینکه خودتان این کار را انجام دهید. در Red Light Green Light اول دیگران را رها کنید تا نتوانید تحت فشار قرار بگیرید و حذف شوید.

۸ برای افزایش سرعت  پرش کنید

یکی از بهترین استراتژی هایی که موفق ترین بازیکنان Crab Game استفاده می کنند، پرش است. پرش  سرعت شما را افزایش می دهد و در حالت های بازی مانند Hat King، Tag و Hide and Seek به بازیکنی بسیار دشوار تبدیل می شود.
برای تسلط بر پرش ، ابتدا باید با نگه داشتن W و Shift در حال دویدن باشید. سپس، باید با Space بپرید در حالی که A یا D را نگه داشته اید تا به چپ یا راست حرکت کنید. اگر زمان را درست انجام دهید، در کمترین زمان در اطراف نقشه پرواز خواهید کرد.

۷ آموزش اسلاید بی نهایت

Sliding مکانیک قدرتمندی در Crab Game است زیرا به شما امکان می دهد در صورت نزدیک شدن به بازی با سایر بازیکنان از تماس با سایر بازیکنان خودداری کنید. برای اسلاید بی نهایت، بسته به اینکه می خواهید به چپ یا راست حرکت کنید، باید با فشار دادن Shift، W، و A یا D باید  در حال دویدن باشید. هنگامی که در حال دویدن باشید، به سادگی دکمه نشتن خود را فشار دهید و در همه جا می‌لغزید.
فقط مطمئن شوید که دکمه نشتن را برای مدت طولانی نگه ندارید زیرا در نهایت شتاب خود را از دست خواهید داد و سرعت خود را کاهش خواهید داد. این مانور زمانی بهتر انجام می شود که فضای زیادی برای کار داشته باشید.

۶ استاد مبارزه با ضربات

معرفی مینی‌گیم‌ Red Light Green Light در بازی Crab
Counter-strafing معمولاً در تیراندازی های تاکتیکی مانند Counter-Strike: Global Offensive و Valorant استفاده می شود. اساساً، ضد رگبار شامل حرکت برعکسی است که حریف انجام می دهد تا خود را به هدفی دشوارتر تبدیل کند.
با کمال تعجب، ضد strafing به همان اندازه در Crab Game مفید است، اما به دلیلی کاملاً متفاوت. در چراغ سبز قرمز، ضروری است که وقتی عروسک سر خود را برگرداند، توقف کنید. برای اطمینان از اینکه اندکی به جلو حرکت نمی‌کنید، می‌توانید با رها کردن W و ضربه زدن روی S لحظه اخری وایستید، آن را ضد strafe کنید. هنگام حرکت به پهلو با کلیدهای A و D می توانید همین کار را انجام دهید.

۵ از صخره ها و درختان به عنوان پوشش استفاده کنید

بازیکنی در حال بالا رفتن از تپه در مینی‌گیم‌ Red Light Green Light
صحنه Red Light Green Light در بازی Squid Game نمادین است و تنها یکی از دلایلی است که بهترین راه اندازی نتفلیکس تا کنون با بیش از ۱۰۰ میلیون بیننده است. ترفندی که به شما کمک می‌کند از Red Light Green Light در Crab Game زنده بمانید، استفاده از  تپه ها  برای پوشش است.
برخی از نسخه های چراغ سبز قرمز دارای سنگ ها و درختان بزرگی هستند که می توانید از آنها به عنوان پوشش استفاده کنید. اگر زاویه درستی بگیرید، می‌توانید از دید عروسک دور بمانید و حرکت کنید در حالی که بازیکنان دیگر مجبور به توقف هستند. این ترفند کوچک می تواند زمانی که با ساعت مسابقه می دهید مفید باشد.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار های بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x