تاریخ انتشار ریمیک بازی Dead Space اعلام شد

۷ بهمن ۱۴۰۱ Dead Space میاد!

dead_space_remake

EA و Motive تاریخ انتشار نسخه بازسازی شده Dead Space را در جریان لایو استریم شرکت Crafting the Tension Art اعلام کردند. در ۲۷ ژانویه ۲۰۲۳ (۷ بهمن ۱۴۰۱) برای PC، PS5 و Xbox Series X/S، ریمیک این بازی کلاسیک علمی تخیلی و ترسناک – بقا از اول با استفاده از موتور بازی Frostbite بازسازی می شود.

ریمیک Dead Space در عین وفادار بودن به بازی اصلی، دارای صداهای پیشرفته و تصاویر واضح‌تر خواهد بود که به دقت برای سطح جدیدی از غرق شدن درون بازی و کیفیت بالا طراحی شده‌اند.

 

Phillippe Ducharme، تهیه کننده ارشد Dead Space گفت:

توسعه این بازسازی برای ما در Motive بسیار سرگرم کننده بوده است، زیرا ما طرفداران واقعی این فرنچایز هستیم و می خواهیم با احترامی که شایسته آن است با آن رفتار کنیم.

ما در حال پیشرفت بزرگی در مسیر رسیدن به استیج آلفا(زمانی که بخش های اصلی گیم‌پلی پیاده سازی شده) هستیم و نمی‌توانیم منتظر باشیم تا بازیکنان، از قدیمی و جدید، ببینند که چگونه تجربه اصلی آن را در این بازسازی ارتقا داده‌ایم تا به همان اندازه برای این نسل تأثیرگذار باشد.

dead_space Shots

در این بازی، شما در نقش Isaac Clarke، یک مهندس که در یک ماموریت معمولی برای تعمیر یک کشتی فضایی است، بازی می کنید. با این حال، هنگامی که سوار کشتی می شود، یک کابوس زنده را می بیند: خدمه سلاخی شده و به نوعی زامبی تبدیل شده اند، و دوست دختر آیزاک، نیکول، گم شده است.

او تنها با ابزارها و مهارت های مهندسی خود، نه تنها با نبردی برای بقا در برابر Necromorph ها روبرو می شود، بلکه به آرامی عقلش را نیز از دست میدهد

همچنین در برنامه لایو استریم خودشون، نگاهی اولیه به چگونگی تکامل بصری این ریمیک و به روز رسانی نسخه اصلی با ابزارها، محیط‌ها و موارد دیگر اشاره ای شد. این بازی دارای پیشرفت هایی مانند نورپردازی پویا با VFX  و محیطی است که به صورت فول HDR ارائه شده است.

تریلر این بازی رو در یوتوب ببینید.

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x