نبود Deathloop روی ایکس باکس

چرا Deathloop روی ایکس باکس نیست در صورتی که Arkane رو Microsoft خریده؟؟؟

به همین دلیل نبود Deathloop روی ایکس باکس

علی رغم اینکه مایکروسافت شرکت مادر توسعه دهنده و ناشر Deathloop را در اختیار دارد ، این بازی همه جانبه شوتر اول شخص به مدتی به انحصار پلی استیشن ۵ و Pc است. اما دلیل نبود Deathloop روی ایکس باکس چی میتونه باشه؟

Character

جدیدترین نسخه منتشر شده از استودیو Arkane بازی Deathloop است که انحصاری کنسول پلی استیشن ۵ و PC است. شوتر اول شخص شبیه به زمان ، اما با وجود اینکه مایکروسافت مالک استودیوی توسعه است یعنی با خرید Zenimax صاحب استودیو Arkane شد، بر روی Xbox راه اندازی نمی شود. مایکروسافت اوایل امسال Zenimax و Bethesda ، شرکت مادر Arkane را خریداری کرد و شرکت Xbox را در موقعیت عجیب راه اندازی بازی به طور انحصاری در سیستم رقابت قرار داد.

 

دلیل نبود Deathloop روی ایکس باکس

کسانی که به دنبال بازی Deathloop بر روی Xbox هستند – یا حتی کسانی که امیدوارند این بازی برای PC به Game Pass بیاید – باید منتظر بمانند. این شوتر اول شخص منحصر به فرد فقط برای PS5 و Pc روی استیم است ، دلیل اصلی نبود Deathloop روی ایکس باکس معاملات برای تحقق این امر قبلاً در زمان خرید مایکروسافت Zenimax انجام شده بود.

X and B

به همین دلیل نبود Deathloop روی ایکس باکس و همین امر باعث شد که این قرار داد باشد که این بازی انحصاری زمانی سونی باشد. Deathloop به دنبال دیگر بازی های همه جانبه Arkane – Dishonored و دنباله آن و Prey می باشد.

طرفداران بزرگ این سبک ممکن است مجبور شوند در آینده نزدیک به Xbox (یا رایانه شخصی) روی بیاورند ، زیرا چنین بازی های منحصر به فردی می تواند به مجموعه ای منحصر به فرد Xbox جذاب شود.

با این حال ، در حال حاضر ، این دارندگان Xbox هستند که منتظر مانده اند. انحصار بازی Deathloop PS5 در سپتامبر ۲۰۲۲ به پایان می رسد ، بنابراین کسانی که سری X یا S دارند باید حداقل یک سال منتظر بمانند تا در دسترس قرار بگیرد ، هرچند از تاریخ دقیق آن خبری در دست نیست.

این بسیار مایه تاسف است ، زیرا نسل جدید کمی روی بازی های اختصاصی تمرکز کرده است ، اما چرخ انحصاری PS5 بازی Deathloop احتمالاً مدت ها قبل از معرفی آن در حرکت بود. عرضه Deathloop بر روی Xbox می تواند انتظار سایر عناوین Xbox مانند Halo Infinite یا Forza Horizon 5 را کاهش دهد.

آیا Deathloop در Xbox Game Pass خواهد بود؟

نمی توان به طور قطعی از آن مطلع بود ، اما در این مرحله ، به احتمال زیاد Deathloop هر زمان که سرانجام به Xbox می آید ، روی Game Pass راه اندازی می شود. به نظر می رسد که مایکروسافت به طور فزاینده ای تلاش می کند تا هرچه بیشتر بازیکنان ایکس باکس و رایانه شخصی را برای اشتراک در Game Pass مشترک کند و بخشی از استراتژی این است که عناوین اصلی را در اولین روز سرویس ارائه دهد.

game pass

به عنوان مثال ، Starfield مورد انتظار برای راه اندازی Game Pass در راه است و انتشار برنامه ریزی شده آن هنوز بیش از یک سال دیگر باقی مانده است. Game Pass به تدریج در حال تبدیل شدن به یک فروشگاه خصوصی برای ویژگی های بازی های ویدئویی مایکروسافت است ، بنابراین دیدن معامله Deathloop در آنجا زمانی که قرارداد انحصاری PlayStation به پایان رسید ، تعجب آور نخواهد بود.

Deathloop توسط Bethesda ، که شرکتی دیگر بود که در خرید Zenimax شرکت داشت ، منتشر می شود و تنها به احتمال عرضه Game Pass در سال آینده می افزاید. پس از خرید Zenimax ، عناوین زیادی از Bethesda به Game Pass اضافه شد ، از جمله بازی های دیگر Arkane که توسط توسعه دهنده Elder Scrolls نیز منتشر شد.

اگرچه قرارداد انحصاری پلی استیشن ، Deathloop را از کنسول های Xbox باز می دارد ، اما ممکن است مانع از ورود آن به Game Pass برای رایانه ها تا پایان پنجره انحصاری شود.

این بود از خبر نبود Deathloop روی ایکس باکس نظرات خوتون رو حتما در این مورد بنویسید و حتما به ما بگین که چی فکر می کنید در مور این موضوع چون خیلی به ما انرژی میده که بازم اخبار رو مثل نبود Deathloop روی ایکس باکس در بخش اخبار سایت گیمریما براتون پوشش بدیم.

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x