Bayonetta 3 هنوز هم انتظار می رود امسال منتشر شود.

Bayonetta 3 هنوز هم انتظار می رود امسال منتشر شود.

Bayonetta 3

Platinum Games و Nintendo به دنبال آرام کردن ترس طرفداران هستند زیرا این شرکت ها دوباره تایید می کنند که سومین بازی Bayonetta امسال منتشر خواهد شد.

Bayonetta 3

 

در دوران مدرن، گیمرها به ظاهر چیزهای زیادی برای ترسیدن دارند. از اسکالپرهایی که به خرید جدیدترین کنسول‌ها و کارت‌های گرافیک جدید ادامه می‌دهند، تا بازی‌هایی مانند Dying Light 2 که با یک قطار Hype عظیم منتشر می‌شوند، اما مملو از باگ‌ها و اشکال هستند.

سپس تاخیر وحشتناک بازی های ویدیویی وجود دارد، چیزی که تنها در سال ۲۰۲۲ برای بسیاری از عناوین رخ داده است. Suicide Squad: Kill the Justice League و The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 تنها دو بازی هستند که به سال ۲۰۲۳ کشیده می شوند. برای طرفداران Bayonetta 3، این تا حدودی ترسی را در مورد عنوان هک اند اسلش آینده ایجاد کرده است.

Bayonetta 3 تا این اواخر کاملاً ساکت نبوده است. در سپتامبر ۲۰۲۱، سومین عنوان Bayonetta گیم پلی بازی را در نمایشگاه Nintendo Direct به نمایش گذاشت. با این حال، پس از آن نمایش، اخبار زیادی در مورد Bayonetta 3 وجود ندارد. بازی هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد. اما در حالی که سال ۲۰۲۲ به نیمه راه خود نزدیک می شود، توسعه دهنده Platinum Games و ناشر Nintendo همچنان قول می دهند که این بازی امسال عرضه شود.

این خبر برگرفته از آخرین گزارش درآمدهای مالی Nintendo است. این گزارش ضمن ارائه اطلاعاتی در مورد درآمد سال گذشته این شرکت و به‌روزرسانی طرفداران در مورد آمار فروش Nintendo Switch و عناوین محبوبی مانند Pokemon Legends: Arceus، تا حدودی یک نقشه راه برای آینده نزدیک صاحب پلتفرم ارائه می‌دهد. این منجر به گزارشی شد که نشان می داد Bayonetta 3 هنوز برای سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده است.

Bayonetta 3

در حالی که به نظر می رسد Platinum Games و Nintendo متعهد به انتشار Bayonetta 3 در سال جاری هستند، هیچ یک از این شرکت ها اعلام نکرده اند که طرفداران چه زمانی دوباره به بازی نگاه خواهند کرد. برخی حدس می زنند که این نگاه اجمالی بعدی می تواند در ارائه مستقیم بعدی Nintendo باشد. اخیراً، مالک پلتفرم از یک Indie Showcase جدید در این هفته خبر داده است که باعث شده برخی معتقد باشند که Nintendo Direct می‌تواند نزدیک به گوشه و کنار باشد. با این حال، هنوز هیچ تایید رسمی در مورد آن وجود ندارد.

در کنار تایید اینکه نینتندو همچنان به دنبال تاریخ انتشار Bayonetta 3 در سال ۲۰۲۲ است، به نظر می‌رسد که گزارش مالی نشان می‌دهد که بازسازی Advance Wars هنوز در دست ساخت است. Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp در ماه مارس به دلیل رویدادهای جهانی با تاخیر طولانی مواجه شد. با این حال، حتی در شرایطی که بازی با تاخیر قابل توجهی مواجه بود، یکی از طرفداران موفق شد یک نسخه اولیه از راه‌اندازی‌های Advance Wars را که روی Switch خود کار می‌کرد، دریافت کند.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

Bayonetta 3 قرار است در سال ۲۰۲۲ برای نینتندو سوییچ منتشر شود.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x