بازی های جدید گیم پس نیمه دوم سپتامبر

بازی های جدید گیم پس نیمه دوم سپتامبر

بازی های جدید گیم پس نیمه دوم سپتامبر

۱۳ بازی جدید برای Xbox Game Pass اعلام شد که جز بازی های جدید گیم پس نیمه دوم سپتامبر هستن.

مایکروسافت ۱۳ افزوده جدید به Xbox Game Pass اعلام کرده است ، و عناوین زیادی در سپتامبر ۲۰۲۱ به سرویس اشتراک می پیوندند. Xbox Game Pass به طور مرتب کتابخانه بازی های خود را گسترش می دهد که بازیکنان PC و Xbox می توانند با هزینه اشتراک ماهانه یا سالانه به آنها دسترسی داشته باشند.

با صدها بازی که از طریق این سرویس در دسترس است ، از جمله انتشار روزهای اول Xbox و عناوین کلاسیک ، Game Pass به طور گسترده ای یکی از بهترین خریدهای با ارزش برای گیمرها محسوب می شود.

Xbox Game Pass تنها در طول سال ۲۰۲۱ بسیاری از موارد جدید را به این سرویس ارائه کرده است. انتشارات روز اول مانند معمای بحث برانگیز بالا از پایین دوازده دقیقه و Psychonauts 2 که بسیار مورد انتظار بود اوایل تابستان امسال خدمات خود را افزایش داد ، در حالی که بازی های سنگین بعدی مانند Forza Horizon 5 از Playground Games و حتی RPG Starfield Bethesda نیز در حال پخش هستند.

از زمان عرضه از طریق Xbox Game Pass تأیید شده است. در اوایل ماه جاری ، Final Fantasy 13 و Surgeon Simulator 2 هر دو برای کنسول و رایانه شخصی به Game Pass آمدند.

بازی های جدید گیم پس نیمه دوم سپتامبر توسط Xbox اعلام شد و تأیید کرد که ۱۳ بازی در هفته ها و روزهای آینده به این سرویس می پیوندند. برخی از بزرگترین بازی های موجود در لیست عبارتند از دنباله بقا Subnautica: Below Zero ، بازی پرندگان اسکیت بورد SkateBird ، FPS Lemnis Gate زمانبر ، و JRPG Astria Ascending.

لیست کامل بازی های جدید گیم پس نیمه دوم سپتامبر و تاریخ هایی که از آن در دسترس خواهند بود – به شرح زیر است:

 

Flynn: Son of Crimson (Cloud, Console, and PC) – September 15

 

I Am Fish (Cloud, Console, and PC) – September 16

 

SkateBird (Cloud, Console, and PC) – September 16

 

Superliminal (Cloud, Console, and PC)  – September 16

 

Aragami 2 (Cloud, Console, and PC) – September 17

aragami

Lost Words: Beyond the Page (Cloud, Console, and PC) – September 23

 

Sable (Cloud, Console, and PC) – September 23

sable
sable

Subnautica: Below Zero (Cloud, Console, and PC) – September 23

 

Tainted Grail: Conquest (PC)  – September 23

 

Lemnis Gate (Console and PC) – September 28

lemnis

Astria Ascending (Cloud, Console, and PC) – September 30

 

Unsighted (Console and PC) – September 30

 

Phoenix Point (Console) – October 1

phoenix

هشت بازی از ۱۳ بازی های جدید گیم پس نیمه دوم سپتامبر در روز عرضه به خدمات ارائه می شوند ، بنابراین کسانی که به دنبال حفظ آخرین بازی های جدید هستند ، می خواهند از بازی اکشن پلتفرم Flynn: Son of Crimson ، فیزیک ماجراجویی دیدن کنند. I Am Fish ، SkateBird ، مخفی کاری اکشن-ماجراجویی Aragami 2 ، بازی پازل و اکتشاف Sable ، Lemnis Gate ، Astria Ascending ، و پیکسل RPG Unsighted.

در مورد نسخه های غیر روز اول ، Phoenix Point باید برای طرفداران استراتژی مبتنی بر نوبت جذاب باشد ، در حالی که roguelike-RPG ترکیبی Tainted Grail: Conquest نباید توسط گیمرهای PC از دست برود. Subnautica: Below Zero ، دنباله موفقیت ۲۰۱۴ ، یکی از غیرقابل قبول ترین بازی های سپتامبر است ، اما ماجراجویی داستانی Lost Words: Beyond the Page نیز ارزش بررسی دارد. سرانجام ، معمای اول شخص Superliminal باید با توهمات نوری و معماهای تامل برانگیز خود چالشی را ایجاد کند.

خروجی های گیم پس

مانند همیشه ، بازی های جدید به این معنی است که برخی بازی ها Xbox Game Pass را ترک می کنند. از ۳۰ سپتامبر ، طرفداران دیگر به Drake Hollow ، Ikenfell ، Night in the Woods ، Kathy Rain و Warhammer Vermintide II دسترسی نخواهند داشت.

ماه سپتامبر برای طرفداران Xbox Game Pass یک ماه عالی به نظر می رسد ، اما بازیکنان می توانند در ماه ها و هفته های آینده انتظار بیشتری داشته باشند. تغییر مداوم Xbox به سرویس Game Pass بدین معنی است که همیشه چیز جدیدی در افق وجود دارد ، چه این بازی مستقل جدید باشد یا یکی از بزرگترین بازی های AAA سال. طرفداران Halo بسیار خوشحال خواهند شد که بدانند Halo Infinite نه تنها به Xbox Game Pass می آید ، بلکه قبل از تاریخ انتشار ۸ دسامبر هم اکنون برای پیش دانلود در دسترس است.

 

این بود بازی های جدید گیم پس نیمه دوم سپتامبر اگر از بازی های جدید گیم پس نیمه دوم سپتامبر خوشتون اومد حتما نظراتتون رو برامون در مورد بازی های جدید گیم پس نیمه دوم سپتامبر بنویسید که بهمون خیلی انرژی میده تا بازم براتون بازی های گیم پس رو در بخش اخبار سایت گیمریما براتون پوشش بدیم.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x