Subclass Destiny 2 جدید سبز رنگ و نماد جدید را فاش کرد.

Subclass Destiny 2 جدید سبز رنگ و نماد جدید را فاش کرد.

Destiny 2

یک هنرمند Bungie به طور تصادفی یک ویدیوی ArtStation را بارگذاری می کند که در آن یک Subclass سبز که قبلاً دیده نشده بود و همچنین نماد منحصر به فرد Super آن را نشان می دهد.

Destiny 2 Subclass جدید

اگرچه اخیراً هیچ اطلاعات مهمی از بازی Destiny 2 به بیرون درز نکرده است، flagship shooter های Bungie به سختی در برابر توسعه دهندگان و کارکنان پشتیبانی که به طور تصادفی مطالبی را که نباید پست می کردند، در امان است. حتی زمانی که چنین اتفاقی بیفتد، ممکن است کاملاً بی‌ضرر و جالب باشد، اما این «فاش» اخیر می‌تواند عواقب بزرگی برای آینده بازی داشته باشد.

به‌عنوان مثال، به نظر می‌رسد یکی از بسیاری از هنرمندان Bungie اخیراً یک ویدیو انیمیشن نهایی Destiny 2 را در پروفایل ArtStation خود منتشر کرده است که نه عجیب و نه غیر معمول است. با این حال، چیزی که بسیار مهم است، این واقعیت است که برای کسری از ثانیه HUD درون بازی هنرمند مجموعه ای از توانایی های سبز و نماد کاملاً جدید Super را نشان می دهد، که نشان می دهد این ممکن است اولین نگاه همه به یک Subclass جدید باشد.

اگرچه هنرمند مورد نظر پس از اینکه اعضای انجمن متوجه آنچه در حال نمایش بود، پست ArtStation خود را حذف کرد، این ویدئو به وضوح یک Subclass سبز با نمادهای توانایی نگهدارنده مکان و یک نماد منحصر به فرد و هرگز دیده نشده Super را نشان می دهد. در حالی که Bungie اخیراً در مورد DLC Lightfall سکوت کرده است، برخی از اعضای انجمن کاملاً مطمئن هستند که Destiny 2 با انتشار بسته الحاقی یک Subclass کاملاً جدید دریافت می کند. البته ممکن است که Subclass سبز نشان داده شده در این ویدیو در نهایت یکی از فاش های بزرگی باشد که با Lightfall عرضه می شود.

Destiny 2 subclass

شایعات مربوط به توانایی تاریکی در جوامع Destiny 2 رایج است، و این مورد حتی قبل از اولین نمایش DLC Beyond Light وجود داشت. محبوب‌ترین تئوری در Subclass بعدی تاریکی این بود که دارای سم در برخی ظرفیت‌ها است، شاید حتی با تکیه بر جادوی Hive’s Soulfire. به نظر می رسد که این تنها با این واقعیت که این “فاش” جدید دارای یک HUD سبز روشن است که برای Destiny جدید است.

از نظر ظاهری، این در واقع یک فاش زیاد نیست، بلکه یک اشتباه ساده است که اگر مردم به موقع آن را تشخیص نمی دادند، به راحتی زیر رادار می رفت. البته این امکان وجود دارد که نمادهای Subclass سبز به نوعی یک مکان نگه دارنده باشند، اما لازم به یادآوری است که Destiny در حال حاضر هیچ Subclass سبز رنگی ندارد و احتمال این نظریه را بسیار کمتر می کند. در هر صورت، با عرضه Arc 3.0 بازی Destiny 2 در فصل آینده، این Subclass مرموز سبز ممکن است برای مدتی طولانی‌تر مخفی بماند.

همین چند روز پیش، فاش شد که Bungie ممکن است در آینده Power Level را از Destiny 2 حذف کند. این شایعه، همراه با وجود ظاهری یک زیر Subclass، به این معنی است که طرفداران منتظر چیزهای زیادی هستند، به خصوص با ویترین ویژه Destiny که در ۲۳ آگوست عرضه می شود.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

Destiny 2 برای PC، PS4، PS5، Stadia، Xbox One و Xbox Series X/S در دسترس است.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x