ARC Raiders تا سال 2023 به تعویق افتاد.

ARC Raiders تا سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاد.

ARC Raiders

استودیو Embark اعلام کرد که بازی چندنفره PvE آینده آن، ARC Raiders، عرضه آن تا سال ۲۰۲۳ به تعویق خواهد افتاد.

ARC Raiders Delay 2023

در سال ۲۰۱۸، یک مدیر عامل و طراح ارشد DICE از Electronic Arts شرکت را ترک کرد تا یک شرکت کاملاً جدید را تشکیل دهد. پس از اینکه پاتریک سودرلوند از سمت خود در EA کناره‌گیری کرد و استودیو Embark را تأسیس کرد، شروع به پخش پروژه جدیدی کرد که در دست ساخت بود. اطلاعات کمی در مورد این پروژه تا زمان معرفی آن در نمایشگاه The Game Awards در سال ۲۰۲۱ ارائه شده بود. این پروژه به عنوان یک تیرانداز علمی تخیلی چند نفره PvE سوم شخص شناخته می شد که با نام ARC Raiders شناخته می شد.

اولین تریلر ARC Raiders در The Game Awards بسیاری از پیش فرض های بازی را به همراه تهدید اصلی به نمایش گذاشت. این تهدید یک نیروی مهاجم از بیگانگان است، که عنوانی به اسم ARC هستند که ماهیت مکانیکی دارند. نیمه دیگر عنوان توسط بازیکنانی که بخشی از گروهی از مبارزان مقاومت هستند که به درستی Raiders نامیده می شوند، نشان داده می شود. در حالی که استودیو Embark اعلام کرد که این بازی در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد، بازی آن فرصت را از دست خواهد داد و تا سال ۲۰۲۳ به تعویق خواهد افتاد.

این تاخیر در حساب رسمی توییتر بازی اعلام شد، جایی که توسعه دهندگان خاطرنشان می کنند که با ایده های بلندپروازانه به دنبال این هستند که این بازی با پتانسیل کامل خود عمل کند. این زمان اضافی ارائه شده از این تاخیر برای صیقل دادن بازی و گسترش کارهای انجام شده استفاده خواهد شد. جزئیات بیشتر در مورد ARC Raiders در تاریخ بعدی به اشتراک گذاشته خواهد شد، اگرچه در این پست اشاره شده است که هیجان زیادی در پشت گیم پلی چند نفره PvE آن وجود دارد.

Arc Raiders

بسیاری از پاسخ‌ها به این پست مثبت بوده و طرفداران توسعه‌دهندگان را تشویق می‌کنند تا برای ساخت بازی وقت بگذارند. برخی بدون توجه به تلاش برای سال بعد، هیجان خود را ابراز کردند، در حالی که برخی دیگر خاطرنشان کردند که از آنجایی که از زمان معرفی ARC Raiders در The Game Awards در سال گذشته، هیچ چیز جدیدی در مورد ARC Raiders وجود نداشته است، در راه است.

با توجه به آنچه تاکنون نشان داده شده است، دشمنان در شکل ها و اندازه ها ظاهر می شوند، با استفاده از پهپادها که به راحتی می توانند آنها را ساقط کنند. آنها در نهایت شروع به تبدیل شدن به هواپیماهای بدون سرنشین حتی بزرگتر خواهند کرد که می توانند گلوله ها را بر روی گروهی از بازیکنان ببارانند و یکی از بزرگترین دشمنان آن یک خرچنگ مکانیکی غول پیکر است. برای غلبه بر این تهدیدات مکانیکی، Raiders ها باید از کار گروهی و تاکتیک‌های co-op استفاده کنند تا بتوانند موفق شوند و از استراتژی‌های در حال پرواز، فیزیک درون بازی و محیط‌ها استفاده کنند.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

ARC Raiders در سال ۲۰۲۳ به عنوان یک عنوان رایگان برای PC, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S عرضه خواهد شد.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x