Dontnod Big Announcment

Dontnod،سازنده بازی Life Is Strange یک رونمایی بزرگ دارد

ریمستر Life Is Strange یا یه بازی جدید؟

Life is strange

Dontnod Entertainment، سازندگان هر دو بازی Life is Strange 1 & 2 و  Vampyr Tell Me Why و Remember Me، مدتی است که از کانون توجه خارج شده اند. شاید به همین دلیل است که این توسعه‌دهنده فرانسوی تصمیم گرفته است که الان خودی نشان بدهد و اعلام وجود کند و احتمالا بخواهد دوباره به ما یادآوری کند که بازی هایی با داستان های خوبی میسازد.(رونمایی از بازی جدید‌شون مثلا؟)

Dontnod در توییتر نوشت:

یک پرنده کوچولو به ما گفت که اگر فردا به اینجا برگردید، اخباری را از ما خواهید دید و شاید حتی سرنخ هایی به دست آورید که روی چه چیزی کار کرده ایم!

Tweet

می دانیم که حداقل یکی از بازی هایی که Dontnod روی آن کار می کند Gerda: A Flame in Winter است. برخلاف اکثر بازی‌های مربوط به جنگ جهانی دوم، Gerda شما را در نقش یک غیرنظامی دانمارکی قرار می‌دهد که تحت حکومت نازی‌ها زندگی می‌کند.

 

پیش نمایشی که در اوایل این ماه انجام شد، یک بازی را نشان داد که تا حد زیادی یک RPG کلاسیک است، اما سعی می‌کند موارد و المان های آن را با فضای جنگ جهانی ترکیب کند. در پیش نمایش خود، Stacey مطمئن نبود که با توجه به انگیزه روایی آشکار پشت Gerda، آیا این  منطقی است یا خیر، اما Dontnod ممکن است تغییراتی را در اطلاعیه فردا به ما بگوید.

Gerda-A-Flame-in-Winter-an-intimate-adventure-during-the

بازی دیگری که می دانیم Dontnod در حال کار بر روی آن است، از یک گزارش مالی در اوایل امسال مشخص شده است. VGC گزارش داد که Dontnod یک بازی RPG اکشن به نام “Project 8” در دست ساخت دارد و قرار است توسط Focus Entertainment منتشر شود. طبق گزارش ها، Dontnod در حال کار بر روی ۶ پروژه است که قرار است قبل از سال ۲۰۲۵ منتشر شوند، که این یعنی اطلاعات ۴ بازی دیگر آنها مشخص نیست و البته برنامه تلویزیونی Life is Strange را فراموش نکنید که توسط dj2 Entertainment و Amazon در حال توسعه است.

یک چیز قطعی دیگر این است که اگر Dontnod فردا مراسم خود را برگزار کند، احتمالاً به این معنی است که ما از آنها در State of Play سونی اواخر این هفته یا در Summer Game Fest خبری نخواهیم داشت. پس از برگزاری مراسم ما حتما اخبار اون رو پوشش میدیم، بنابراین با ما همراه باشید!

شما دوست دارید خبر چه چیزی رو بشنوید؟

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x