Sniper Elite 5 از Epic games پاک شده؟

نظرات توسعه دهنده در مورد Sniper Elite 5

Rebellion، سازنده بازی Sniper Elite 5 بیانیه‌ای مبنی بر حذف ناگهانی و مرموز این بازی از فروشگاه اپیک گیمز برای رایانه شخصی منتشر کرده است.

در ابتدا قرار بود این پلتفرم در کنار سایر پلتفرم های اعلام شده راه اندازی شود.

در بیانیه ای به VCG، Rebellion گفت: “به دلیل شرایط خارج از کنترل ما، Sniper Elite 5 در زمان راه اندازی در فروشگاه Epic در دسترس نبود، اما در آینده بر روی آن پلتفرم منتشر خواهد شد.

ما برای هر گونه ناراحتی عذرخواهی می کنیم.”

sniper elite 5

Sniper Elite 5 قبلاً برای پیش‌فروش در فروشگاه اپیک گیمز موجود بود، اما قبل از انتشار بازی، از ویترین فروشگاه خارج شد و بازپرداخت آن صادر شد.

در وب سایت رسمی Rebellion، استودیو یک لینک مستقیم به صفحه تماس Epic در صورتی که برخی از بازیکنان بازپرداخت خود را دریافت نکردند، ارائه کرد.

اکنون، لیست Sniper Elite 5 در فروشگاه Epic Games به سادگی می گوید: “به زودی”. این بازی در تاریخ ۲۶ می برای PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series X|S عرضه شد.

وب سایت Rebellion همچنین بیان می کند که در حال حاضر هیچ برنامه مشخصی برای نینتندو سوییچ وجود ندارد.

در بررسی Sniper Elite 5، ما گفتیم: “Fairburne برازنده ترین قهرمان داستان نیز نیست، اما این کاستی ها به اندازه کافی آسیب رسان نیستند که به طور جدی شادی ناشی از تیراندازی به صورت نازی ها از فاصله ۳۰۰ یاردی را کاهش دهند. اسنایپر الیت ۵ به نبردهای دوربرد می‌آید و بر این مهارت مسلط شده است.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x