Dying Light 2 ادعا می کند تکمیل کامل بازی 500 ساعت طول می کشد.

Dying Light 2 ادعا می کند تکمیل کامل بازی ۵۰۰ ساعت طول می کشد.

Techland به اندازه غول‌پیکر Dying Light 2 Stay Human می‌بالد که ظاهراً ۵۰۰ ساعت طول می‌کشد تا به ۱۰۰٪ کامل شود.

dying light 2 500HOUR

Dying Light 2 Stay Human قرار است در ۴ فوریه عرضه می شود.

بازی‌های جهان باز اغلب طولانی‌تر از اکثر بازی‌ها هستند تا محیط‌شان را با رویدادها و اهدافی که بازیکنان باید با آن‌ها مقابله کنند، اشغال کنند. در واقع، برای مثال، پنجره Dying Light برای تکمیل داستان به طور متوسط حدود ۲۰ ساعت حداقل است، در حالی که میانگین تکمیل کامل حدود ۸۰٫۵ ساعت است.

Dying Light 2 Stay Human قرار است در ۴ فوریه عرضه شود و اطلاعات زیادی قبلاً به طور شفاف از توسعه دهنده و ناشر Techland به اشتراک گذاشته شده است. اما به همان اندازه که Dying Light بازی بزرگی است، به نظر می رسد که Dying Light 2 خود را بسیار بیشتر گسترش می دهد و بازیکنان می توانند منتظر تجربه بسیار طولانی تر با دنباله باشند.

 dying light 2 wallpaper

Techland علناً اعلام کرده است که

تلاش برای تکمیل ۱۰۰٪ در Dying Light 2 حداقل به ۵۰۰ ساعت نیاز داره، که توسعه‌دهنده آن را با مدت زمان پیاده‌روی از Warsaw تاMadrid مقایسه می‌کند. این به وضوح به‌عنوان بخش مفید Dying Light 2 تبلیغ می‌شود و ساعت‌ها محتوای به‌ظاهر غیرقابل‌غلبه‌ای را برای بازیکنان به رخ می‌کشد که در زمان انتشار بازی از آن لذت ببرند. Techland تکرار می‌کند که این پنجره ۵۰۰ ساعته به تکمیل ۱۰۰% اشاره دارد، زیرا برخی از طرفداران بلافاصله نگرانی‌های خود را در مورد اینکه چقدر ممکن است طول بکشد تا داستان به تنهایی تکمیل شود، به اشتراک گذاشتند.

 dying light 2 twit

 

البته، این محتوا ممکن است شامل موقعیت‌ها و گیم‌پلی‌هایی باشد که فقط می‌توان آن‌ها را در بازی‌های متعدد جستجو کرد، زیرا تصمیم‌گیری‌های خاص باعث می‌شود بازیکنان از مناطق دیگر خارج شوند. اندازه فایل پیشنهادی این بازی در PS5 برای ساعاتی که بازیکنان می‌توانند وارد آن شوند، بسیار کوچک به نظر می‌رسد، اما ممکن است پس از به‌روزرسانی‌های آینده و وصله‌های روز اول افزایش یابد.

dying light 2 404

زمان نشان خواهد داد که آیا ۵۰۰ ساعت برای تکمیل کامل Dying Light 2 دقیق است یا نه، اما این بازی همچنان در حال شکل گیری است تا یکی از بزرگترین عناوین منتشر شده در ماه فوریه باشد.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x