South Park

بازی جدید South Park در حال ساخت است

South Park جدید در راه است

اگر شما هم از طرفداران South Park بازی هستید باید بگم که نسخه جدید این بازی در حال توسعه است و طبق خبر ها احتمالا Multiplayer خواهد بود. با ما تا انتها همراه باشید تا به بررسی جزئیات این بازی بپردازیم.

South Park

 

 

عنوان جدید South Park در Question Games در دست توسعه است.

Question که در کالیفرنیا و ویرجینیا مستقر است از توسعه دهندگان سابق AAA تشکیل شده است که اعتبارات تیم قبلی آنها عبارتند از: Thief: Deadly Shadows، BioShock، BioShock 2، BioShock Infinite، Dishonored، South Park: The Stick of Truth و  South Park: The Fractured But Hole

این شرکت و استودیوی دیجیتال ساوت پارک که از طریق یک لیست شغلی منتشر شده است، به دنبال یک طراح سطح اول برای کار بر روی یک بازی ویدیویی جدید Unreal Engine هستند که در دنیای این سری طولانی‌مدت اتفاق می‌افتد.

فهرست شغلی اشاره می‌کند که کار طراحی قبلی در سطح چند نفره در یک موقعیت لید یا معادل ارشد مورد نیاز است، که ما را به این باور می‌رساند که بازی یا فقط یک عنوان چند نفره خواهد بود یا فقط بخش co-op یا چند نفره را شامل می‌شود. همچنین احتمالا این بازی به صورت ۳D خواهد بود.

آخرین بازی South Park منتشر شده The Fractured But Hole بود که یک بازی RPG است که توسط Ubisoft ساخته شده است.

در آن، شما ابرقهرمان خود را خلق کردید و با حداکثر ۱۲ عضو Coon و Friends همکاری کردید. شما می توانید قدرت های ویژه خود را با قهرمانان ترکیب کنید تا هرکسی را که سر راه شما قرار می گیرد از بین ببرید و به شکست قدرت تاریکی که در پارک جنوبی گسترش یافته است کمک کنید.

این بازی همچنین دارای یک سیستم مبارزه پویا، توانایی دستکاری زمان و مکان در میدان نبرد، غارت و دستور العمل هایی است که برای ساخت تجهیزات خود استفاده می شود.

South Park: The Stick of Truth قبل از The Fractured But Hole منتشر شد. شما در نقش «بچه جدید» بازی کردید که ستاره‌ها ظهورش را پیش‌بینی کرده بودند. وظیفه شکست دادن نیروهای شیطانی، مانند هیپی ها و گنوم های زیرشلواری را دارید. هدف اصلی شما این است که چوب گمشده حقیقت را کشف کنید و جایگاه خود را در میان افراد برجسته پارک جنوبی، استن، کایل، کارتمن و کنی به عنوان دوست جدید آنها به دست آورید.

 

شما هم ذوق زده نسخه بعدی این بازی هستید؟

 

 

 

بیشتر بخوانید: ۱۰ تا از بهترین مد های Minecraft که باید بازی کنید

 

 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x