Elden Ring برای Steam Deck معرفی شد.

Elden Ring برای Steam Deck معرفی شد.

Elden ring

شرکت Valve تأیید می کند که Elden Ring و سایر عناوین FromSoftware اکنون در دستگاه بازی دستی آینده خود، Steam Deck تأیید شده اند.

Elden ring

Elden Ring بزرگترین بازی سال از FromSoftware است و یکی از مورد انتظارترین بازی های فانتزی تمام دوران است. در همین حال، دیگر پیشرفت‌های جدید در دنیای بازی‌های مرتبط با Steam Deck، برای طرفداران Elden Ring و دیگر بازی‌های FromSoftware نقش بستنی بر روی کیک خواهند داشت.

شرکت Valve و AMD مدتی پیش کار بر روی یک دستگاه بازی قابل حمل را آغاز کردند و شایعات در می ۲۰۲۱ شروع به پخش کردند و اعلام رسمی در جولای منتشر شد. در همین حال، FromSoftware Elden Ring را توسعه داد که این هفته بر روی چندین پلتفرم منتشر شد.

Elden ring

شرکت Valve به کمک گیمرهایی آمده است که می خواهند از عناوین محبوب FromSoftware خود در یک محیط قابل حمل لذت ببرند. Valve تأیید رسمی کرده است که Elden Ring اکنون در Steam Deck تأیید شده است. جدا از این، Valve چندین بازی دیگر FromSoftware را نیز تایید کرده است که Steam Deck تایید شده اند.

اینها عبارتند از Sekiro: Shadows Die Twice، Dark Souls 2: Scholar Of The First Sin و Dark Souls 3. علاوه بر این، Valve اخیرا تایید کرده است که Steam Deck اکنون بیش از ۲۴۰ عنوان تایید شده دارد. طرفداران ممکن است برای بازی Dark Souls Remaster، Dark Souls 3 Deluxe Edition و Dark Souls 2 در Steam Deck کمی بیشتر صبر کنند.

Elden ring

Wario64، کاربر معروف توییتر، با به اشتراک گذاشتن اسکرین شات از پورتال استیم خود که علامت سبز رنگی را برای عناوین تایید شده نشان می دهد، همین موضوع را تایید کرد. بازی‌ها معمولاً به یکی از این دسته‌ها در Steam Deck تعلق دارند، ناشناخته، پشتیبانی‌نشده، قابل پخش و تأیید شده. عناوین ناشناخته دارای نماد علامت سوال و عناوین قابل پخش دارای نشانگر زرد رنگ خواهند بود.

تصویر به وضوح عناوین تایید شده را نشان می دهد، یک عنوان قابل پخش و دو عنوان ناشناخته. کاربران ممکن است نیاز داشته باشند تنظیمات درون بازی خود را برای عناوین “قابل پخش” تغییر دهند تا از آنها در Steam Deck لذت ببرند. Valve اخیراً اعلام کرده است که کاربران Steam می توانند سازگاری بازی های خود را با Steam Deck بررسی کنند.

Elden ring

این که آیا Steam Deck تجربه بازی یکپارچه و همهجانبه ای را ارائه می دهد یا خیر، موضوعی است که در بین کارشناسان بحث می شود، به خصوص در مورد عناوین سنگینی مانند Elden Ring. بخشی از جامعه بازی‌ها از قابلیت‌های سخت‌افزاری Steam Deck، به‌ویژه عمر باتری آن اطمینان ندارند. با این حال، صحبت هایی در مورد یک فناوری خاص AMD وجود دارد که عمر باتری Steam Deck را افزایش می دهد. اگر این ادعاها واقعی باشند، Steam Deck در واقع می تواند راه حلی زیبا برای مشکلات بازی های قابل حمل مدرن باشد.

هر دو Steam Deck و Elden Ring بسیار مورد انتظار طرفداران بازی بودند. به خصوص Elden Ring عنوان مورد انتظار طرفداران بازی های فانتزی به دلیل همکاری دو شخصیت فوق العاده مشهور بود. طرفداران مشتاق بودند تا اتحاد جورج آر آر مارتین، نویسنده بازی تاج و تخت و سری آهنگ یخ و آتش، و هیدتاکا میازاکی، کارگردان و نویسنده چندین عنوان FromSoftware را ببینند.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

Elden Ring برای PC، پلی استیشن ۴ و ۵ و Xbox One و Series X|S در دسترس است.

نوشته های مرتبط

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x