بخش Co-Op بازی Gotham Knights را میتوانید ۴ نفره بازی کنید

اخبار جدیدی از بازی Gotham Knights

Gotham Knights

چه چیزی بدتر از اینکه در میانه جنایت خود با یکی از اعضای خانواده بتمن روبرو شوید؟ با همه آنها رو در رو می شوید. به نظر می رسد که برادران وارنر قابلیت های Co-Op بازی Gotham Knights را برای پشتیبانی از چهار بازیکن گسترش خواهند داد. بنابراین به نظر می رسد می توانید یک گردش کامل خانوادگی را برنامه ریزی کنید، احتمالاً بدون پدر بدخلق نمادین!!

در ابتدا قرار بود Gotham Knights دارای یک ویژگی Co-op باشد که تنها از دو بازیکن در یک زمان پشتیبانی می‌کرد، اما اگر به صفحه PSN بازی بروید، خواهید دید که اکنون در توضیحات آمده است: «با PS Plus حداکثر ۴ بازیکن آنلاین را پشتیبانی می‌کند”.

بنابراین، به نظر می‌رسد که باید درباره نقش‌ها با هم تیمی های خودتون صحبت کنید، زیرا انتخاب یک شخصیت بسیار سخت‌تر از آنچه در ابتدا انتظار می‌رفت می‌شود.

به کمک PCGamesN این تغییر ابتدا در Reddit مشاهده شد. اما برای تایید میتوانید به صفحه پلی استیشن بازی Gotham Knights بروید و توضیحات در واقع نشان می دهد که حداکثر چهار بازیکن را پشتیبانی می کند. بنابراین، بهتر است از هم‌اکنون نقش‌ها را تعیین کنید و به دلایلی فکر کنید که چرا شما باید Nightwing باشید.

Gotham Knights

پس از یک تاخیر اولیه، Gotham Knights اکنون قرار است در ۲۵ اکتبر سال جاری (۳ آبان ۱۴۰۱) عرضه شود. در ابتدا قرار بود تقریباً همزمان با Elden Ring عرضه شود و با توجه به اینکه همه هنوز در مورد Soulsborne صحبت می کنند، این به تعویق افتادن یک حرکت خوب توسط برادران وارنر بود.

شاید توسعه دهندگان همیشه قصد داشتند یک قابلیت چهار نفره co-op اضافه کنند. به عنوان یک ویژگی پس از راه اندازی، اما از آنجایی که آنها چند ماه اضافی برای کار روی بازی بدست آوردند، این ویژگی را در همون هنگام عرضه قرار دادند.

Gotham Knights

مشخص نیست که آیا این یک اشتباه توسط پلی استیشن بوده است(که قبل از اینکه Gotham Knights بتواند در مورد آن اعلامیه بزرگی ارائه دهد، آن را فاش کرد)یا شاید برادران وارنر نمی خواستند یک چیز کامل از آن بسازند و صرفا یک بیانیه‌ی کوچک منتشر می کردند.

در هر صورت، در ماه اکتبر، نایت‌وینگ، بت‌گرل، رد هود، و رابین را می‌بینیم که با بازی‌هایی مانند Penguin، Poison Ivy، Hush، The Roman و Court of Owl روبرو می‌شویم. متأسفانه برای این قهرمانان، مربی و پدر بدخلق آنها، بتمن، ظاهراً مرده است!

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x