کارگردان Elden Ring 2022: الدن رینگ راحت تر تمام میشود.

کارگردان Elden Ring 2022: الدن رینگ راحت تر تمام میشود.

Elden ring

Hidetaka Miyazaki در مصاحبه اخیر خود امیدوار است که بازیکنان بیشتری در مقایسه با سایر بازی های FromSoftware، Elden Ring را تکمیل کنند.

Elden ring

 

Elden Ring یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۲ است و کارگردان Hidetaka Miyazaki نکات و جزئیاتی را در مورد بازی ارائه می‌کند تا بازیکنان هیپ بزنند. اخیراً، او گفته است که افراد بیشتری آن را در مقایسه با سایر سری‌های FromSoftware مانند Dark Souls تکمیل خواهند کرد.

آخرین مصاحبه بلاگ پلی استیشن با میازاکی، روند توسعه FromSoftware با Elden Ring را روشن کرد. بازی‌های قبلی به دلیل سختی شدید و نبردهای غیرقابل بخشش بدنام شده‌اند، اما میازاکی مطمئن است که تعداد بازیکنان کمتری با گیم‌پلی چالش‌برانگیز این بار منصرف خواهند شد.

میازاکی اظهار داشت: «سطح آزادی بازیکن برای پیشرفت در جهان یا بازگشت به چالش بعداً همه عناصری هستند که احساس می‌کنم به مردم کمک می‌کند تا با سرعتی آرام‌تر بازی را پشت سر بگذارند.» Elden Ring مصمم است با بازی‌های Soulsborne متفاوت باشد و محیط باز آن احتمالاً پیشرفت نیمه خطی استاندارد را از بین می‌برد.

با رای اعتماد میازاکی، محیط بازتر Elden Ring تعداد بازیکنانی را که در یک boss دشوار گیر می‌کنند و راه دیگری برای پیشرفت یا صرف زمان برای بازی کردن ندارند، کاهش می‌دهد. عناصر دیگری مانند ایجاد تعادل در کاوش تدریجی بازیکن در کنار باس فایت ها «یک چالش مهم» برای FromSoftware بود، اما مطمئن شد که در حین پیشرفت بر آزادی بازیکن بیشتر تأکید می شود.

Elden ring

برخی استدلال

برخی استدلال می کنند که سختی آن بهترین نقطه فروش FromSoftware است، اما Elden Ring بازی آسان تری نیست حتی اگر فرمول آن به طور چشمگیری تغییر کرده است. میازاکی می‌گوید: «تمرکز روی اکشن خالص وجود ندارد»، و سبک‌های گیم‌پلی تطبیقی‌تر را در هنگام رویارویی با باس‌های جهان پررنگ‌تر، با ذکر مخفی کاری که در کاوش و نبردها گنجانده شده است، برجسته می‌کند. عبور مخفیانه در یک منظره غیرقابل پیش‌بینی برای انجام یک قتل مخفیانه مخاطره‌آمیز، چالش‌های زیادی را برای بازیکنان ایجاد می‌کند و فرصت‌های متعددی را برای شکست دادن باس‌ها در صورتی که گیمرها سبک بازی ترجیحی خاصی داشته باشند، ارائه می‌دهد.

یاسوهیرو کیتائو، تهیه‌کننده FromSoftware، تخمین تقریبی از زمان تکمیل Elden Ring ارائه کرد که همراه با نکات میازاکی در مورد آنچه در آینده خواهد آمد، محصولی بلندپروازانه را به تصویر می‌کشد. اگر FromSoftware از بازیکنان انتظار دارد که Elden Ring را با وجود دنیای باز بزرگتر و رویارویی‌های اختیاری‌تر به پایان برسانند، در این صورت خطر تصحیح بیش از حد مشکل بازی‌های Soulsborne وجود دارد.

elden ring

هیدتاکا میازاکی اشاره کرد که تیم توسعه‌دهنده «درس‌های ارزشمندی را در حین ساخت Elden Ring آموخته‌اند» و با سابقه قوی FromSoftware به نظر می‌رسد که نتیجه داده است. بهترین ویژگی‌های بازی‌های قبلی که به دنیای گسترده‌ای تزریق می‌شوند، به تنهایی بر تعداد زیادی از بازیکنان پیروز خواهند شد. کمتر از یک ماه تا انتشار باقی مانده است، طرفداران قدیمی و بازیکنان جدید همگی آماده کاوش در پیشنهادات جدید FromSoftware هستند.

Elden Ring قرار است در ۲۵ فوریه برای PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series X/S منتشر شود.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x