The Invincible

بازی علمی تخیلی The Invincible

 

بازی علمی تخیلی The Invincible که در پاییز گذشته روند ساخت آن شروع شد، یک بازی اول شخص ماجراجویی است که شما را به مبارزه با موجودات فضایی و بیگانه دعوت میکند.

“همچنین لازم به ذکر است که بازی The Invincible بر اساس رمانی به همین نام که در سال ۱۹۶۴ نوشته شده توسعه یافته است”

در ادامه آخرین تریلر بازی را میبینیم:

این بازی اولین پروژه استودیوی بازی سازی Starward Industries است که افراد آن از طراحان سابق Techland و CD Projekt Red تشکیل شده است.

Starward Industries پس از به اشتراک گذاشتن اسکرین شات هایی جذاب از محیط بازی، اولین تریلر بازی را منتشر کرد که فضایی پرتنش را برای ماجراجویی بازیکن ها به ارمغان میاورد.

داستان بازی، ماجراجویی چند فضانورد را با یک فضاپیمایی می کند که بر روی سیاره ای به اسم Regis III مشغول جستجو برای یافتن هم تیمی های گم شده خود هستند.

The Invincible

Starward Industries بازی را به عنوان یک فیلم پر از هیجان و ماجراجویی و صحنه های سینمایی توصیف می کند که دارای خطوط داستانی منشعب و منتهی به پایان های متعدد است.

بازی Invincible برای عرضه در ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده بود اما به علت شیوع بیماری کرونا، در سال ۲۰۲۲ برای پلی استیشن ۵ ، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

The Invincible

در حالی که ما هنوز تجربه و احساس چندانی از گیم پلی بازی نداریم، زیبایی های محیط و یکپارچه و روان بودن فضای بازی که در تریلر بازی به چشم میخورد، میتواند برای تحریک طرفداران بازی های علمی تخیلی کافی باشد تا این عنوان را تجربه کنند!

برای اطلاع از آخرین اتفاقات دنیای گیم روی اخبار کلیک کنید 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x