Elden Ring

۵ دلیل مهم که چرا نمیتوانیم برای Elden Ring صبر کنیم

چرا Elden Ring تبدیل به مورد انتظار ترین بازی سال شده است؟

 

Elden Ring ممکن است به اندازه Assassin’s Creed یا Call of Duty نفروشد، اما هر عرضه بازی FromSoftware یک رویداد مهم است. حتی اگر خودتان آن‌ها را بازی نکنید، نادیده گرفتن انتظارات پرشور در پیش‌روی انتشار، وزوز و پچ پچ‌های هیجان‌انگیز زمانی که مردم در نهایت بازی را به دست می‌گیرند، و ایده‌های اجتناب‌ناپذیر درباره فلسفه بازی و طراحی بازی From بسیار سخت است.

در نهایت به این نکته میرسیم: این هیاهو اجتناب ناپذیر است. به همین دلیل ما در این مقاله پنج دلیل را به شما میدهیم که چرا نمی‌توانیم برای بازی Elden Ring صبر کنیم.

Elden Ring

۱) این یک دنباله Dark Soules نیست

تاثیر بازی های دارک سولز را نمی توان اغراق کرد. یک ساب ژانر کامل وجود دارد که این نام را یدک می کشد! اما می‌توان گفت که From برای مدتی است که کارش با دارک سولز تمام شده است، حتی قبل از انتشار  Dark Souls 3. اما Elden Ring نشان‌دهنده یک شروع دوباره برای استودیو است: یک طراحی جدید در یک محیط جدید.

بدون شک Elden Ring مقدار زیادی از Dark Souls الهام خواهد گرفت، اما این کار را طبق شرایط خاص خود انجام خواهد داد، بدون محدودیت انتظارات بازیکنان.

 

 

۲) این اولین بازی جهان باز FromSoftware است

Elden Ring که اولین سری از سری جدیدی است که (امیدوارم) برای استودیو تبدیل شود، همچنین نشان دهنده تغییری در نحوه ساختن جهان های خود توسط توسعه دهنده داستانی است. برای اولین بار، From از طراحی خطی خود فاصله می گیرد و از همان ابتدا دنیای بازی را به روی بازیکنان باز می کند.

ما حتی نمی‌توانیم تصور کنیم که این چگونه بر تعادل فشرده یا سرعت بی‌نظیری که به کار توسعه‌دهنده عادت کرده‌ایم تأثیر می‌گذارد، اما بدون شک دیدن اینکه چگونه این چالش‌ها حل شده‌اند هیجان‌انگیز خواهد بود و اینکه آیا شیفت در نهایت حرکت خوبی برای بازی های From بود.

 

Elden Ring

۳) مکانیک های جدید بازی

Elden Ring تنها اولین بازی جهان باز این تیم نیست، بلکه تعدادی مکانیک و سیستم جدید را نیز معرفی می کند. برخلاف بازی‌های قبلی Souls، شما می‌توانید آزادانه بپرید، که قطعاً در باس فایت‌های سخت بازی وارد عمل می‌شود. تست فنی چند مثال نشان داده است که اگر رفلکس های شما به اندازه کافی سریع باشند، این تحرک بهبود یافته جان شما را نجات می دهد،  پرش همچنین برای رسیدن به چند منطقه پنهان ضروری است.

همچنین در این بازی اسب وجود دارد، که نه تنها برای کاهش زمان سفر در دنیای بزرگ‌تر Elden Ring (در مقایسه با بازی‌های قبلی) طراحی شده است، بلکه ابزار دیگری در مبارزه است. اسب (که اتفاقاً می تواند دو بار بپرد) می تواند به شما در از بین بردن دشمنان به روش های مختلف کمک کند.

Elden Ring نبرد با اسب را نیز ارائه می‌کند، بنابراین می‌توانید پیش از جنگ با اهداف بزرگ‌تر، آن سربازان اولیه را راحت تر از بین ببرید (یا حتی در صورت لزوم از جاخالی دادن استفاده کنید). اسب شما حتی در باس فایت ها نیز مفید است، که به نظر می رسد برای برخی از آنها باید برای زنده ماندن سوار بر اسب باشید. شما در Bloodborne چنین چیزی را پیدا نمی کنید.

 

Elden Ring

۴) تکامل صحنه های مبارزه پس از Sekiro

Sekiro: Shadows Die Twice به راحتی از جالب ترین بازی های From پس از Demon’s Souls است. بسیاری از آن بازی منحصر به فرد بود. FromSoft می تواند فراتر از ارتقاهای ساده نوآوری به خرج دهد. سرعت مبارزات و اتکای آن به زمان‌بندی و این ور آن ور رفتن، آن را برای تعداد زیادی از بازیکنان بهتر کرد. منطقی نیست که استودیو این مکانیک های رضایت بخش را نادیده بگیرد و حداقل نسخه ای از آن را برای Elden Ring بازگرداند.

Sekiro همچنین مکانیک مخفی کاری را معرفی کرد که به نظر می رسد Elden Ring در حال گسترش آن است. مناطق خاصی از تست فنی را می توان مانند یک سلول Splinter مدرن بازی کرد. نگهبانان را بیرون بیاورید و به آرامی وارد کمپ شوید.

ما باید زمان زیادی را با Elden Ring بگذرانیم تا ببینیم آیا پنهان کاری به چیزی تبدیل می شود که مرتباً به آن تکیه می کنیم یا بعد از ساعت اول کاملاً فراموش می کنیم. اما همیشه خوب است که ابزارهای بیشتری در اختیار داشته باشیم.

 

Elden Ring

۵) کرفت کردن

به نوعی، همه اضافات جدیدی که تاکنون در Elden Ring دیده‌ایم بسیار منطقی هستند. دنیای بزرگتر، اسب و توانایی های حرکتی بیشتری برای شما به ارمغان می آورد. گسترش بیشتر دشمنان در اطراف برای درخشش یک سیستم مخفی کاری عالی است. اما کرفت کردن همچنان یک عمل هیجان انگیز و ضروری است.

با توجه به آنچه تاکنون دیده‌ایم، می‌توانید اجزای حیوانات و سایر منابع موجود در جهان را به مواد مصرفی مختلف و همچنین به ابزارهای مختلفی مانند Sleep Arrows تبدیل کنید. پتانسیلی که این معرفی می کند بسیار زیاد است و Elden Ring را به قلمرو RPG نزدیک تر می کند. امیدواریم کرفت کردن به یک کار طاقت فرسا تبدیل نشود، اما مطمئناً یکی از جالب‌ترین عناصری است که در Elden Ring باید به آن توجه کرد، به خصوص در مقایسه با بازی‌های دیگر در فهرست گسترده FromSoft.

 

شما هم مشتاق این بازی هستید؟ این بازی در حال حاضر مورد انتظار ترین بازی سال در Steam است و مطمئنا حرف های زیادی برای گفتن دارد.

 

 

بیشتر بخوانید: گیم پلی بازی UFL رونمایی شد

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x