Elden Ring Patch 1.03

تغییرات پچ ۱٫۰۳ بازی Elden Ring

اضافه شدن NPC map marker به بازی Elden Ring

Elden Ring

پچ جدید بازی Elden Ring با نسخه ۱٫۰۳ هم اکنون در دسترس است و میتوانید آن را دانلود کنید. بازی در این آپدیت تغییرات نسبتا قابل توجهی داشته است که میتواند تجربه شمارا تحت تاثیر خودش قرار دهد.

یکی از این تغییرات اساسی، اضافه شدن NPC marker به نقشه بازی است. پیش از این شما به راحتی مسیر ها و لوکیشن های کوئست های خودتان را داخل بازی گم میکردید و واقعا به خاطر سپردن آنها سخت بود. حتی وضعیت طوری بود که شاید مجبور میشدید به آموزش های مختلف پناه ببرید. اما در پچ جدید احتمالا این مورد کمتر گمراه کننده باشد و شما راحت تر بتوانید داستان بازی را پیش ببرید.

Elden Ring

همچنین در این آپدیت یک کارکتر جدید به نام Jar-Bair به بازی اضافه شده است و البته همین موضوع باعث ایجاد شایعه هایی برای انتشار یک DLC برای Elden Ring شده است. اما اینکه آیا واقعا این اتفاق خواهد افتاد یا خیر معلوم نیست و باید صبر کنیم.

البته از  اونجایی که FromSoftware گفت برنامه های طولانی مدتی برای Elden Ring دارد این موضوع زیاد دور از ذهن نیست.

 

مقاله های بیشتر مربوط به Elden Ring

 

Elden Ring

این آپدیت همچنین کوئست های جدیدی را برای Diallos، Nepheli Loux، Kenneth Haight و Gatekeeper Gostoc اضافه می کند که میتواند به جذابیت بازی اضافه کند. همچنین اکنون جادوهای مختلف را خواهید دید که هزینه FP کمتری دارند و آسیب بیشتری وارد می کنند.

یادداشت‌های پچ نشان میدهد، استودیو باگی را برطرف کرده است که از آسیب دیدن NPC‌های احضار شده در برخی از باس‌ها جلوگیری می‌کند. همچنین، FromSoft خاطرنشان می کند که “آسیب روحی که هنگام استفاده از آیتم Mimic Tear Ash احضار می شود را کاهش داده است” و “الگوی رفتار روح را تغییر داده است”.

 

و در نهایت نیز پس از اضافه شدن چندین موارد مثبت به بازی، شاهد رفع بسیاری از باگ ها در Elden Ring هستیم که میتواند روی بازی تاثیر زیادی بذارد و به اصطلاح بازی روان تر اجرا بشه.

اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x