تغییرات پچ ۱٫۰۸ بازی Horizon Forbidden West

آپدیت جدید Horizon Forbidden West با بهبود گیم پلی همراه بوده است

Horizon Forbidden West

Guerrilla Games پچ ۱٫۰۸ را برای Horizon Forbidden West منتشر کرد. در حالی که بسیاری از چیزها با پچ بررسی شده اند، هنوز هم برخی مسائل بود که تیم توسعه دهنده دنبال آن بود. این شامل تغییرات مداوم در مشکلات گرافیکی گزارش شده در مورد روشنایی، وضوح و اشباع صفحه نمایش است.

همچنین یک مورد واقعا خاص وجود دارد که در آن برخی از بازیکنان مشکلات متعددی را در مورد انواع مختلف پیمایش پس از سفر سریع به campfire در حین سر خوردن در داخل یک گردباد گزارش کرده‌اند.

تیم توسعه دهنده همچنین در حال بررسی مشکل دریافت پاداش پس از تکمیل فعالیت Black Box Collectibles است.

درباره انواع کوئست ها برای اینکه اسپویلی نشه چیزی نمیگیم، ولی به خاطر داشته باشید که ۷ تا Main Quest  و ۴ تا World Quest  و ۶ Side Quest با مشکلاتی مواجه شده اند که به آنها رسیدگی شد.

Horizon Forbidden West

بیشتر بخوانید: مقاله های بیشتر مربوط به Horizon Forbidden West

 

موارد دیگر اما شامل مشکلی است که در آن رابط کاربری Machine Strike در پایان بازی برای مدت کوتاهی میلرزد، چندین باگ رفع شده است، عملکرد و جریان بهبودهای متعددی در سینماتیک ایجاد شده است و همچنین تیم توسعه دهنده Horizon Forbidden West چندین مورد صفحه لود ناخواسته و صفحه نمایش سیاه را حذف کرد و موارد متعددی از جلوه های بصری بازی را بهبود داد.

Aloy

Guerrilla در Horizon Forbidden West چندین بهبود در حرکت و انیمیشن NPCها ایجاد کرد، تگ کردن کامپوننت ها را هنگام استفاده از  هدف‌گیری و اسکن آسان‌تر کرد و potions یا tool هایی که دیگر در کمربند ابزار شما قرار نمی‌گیرند اکنون به stash منتقل می‌شوند.

چندین تغییر تعادل در سلاح‌ها و دشمنان انجام شد، موارد متعددی که Aloy می‌توانست در جهان بازی گیر کند، بررسی شد. مکانیک صدا زدن mount که گاهی باعث می‌شد باگ بخورد و در موارد نادری غیرقابل دسترس باشد، اعمال شد.

همچنین datapoints واقع در مناطقی که نمی‌توانید به آن‌ها بازگردید، اکنون با ترک آن فضا به‌طور خودکار باز می‌شوند. در آخر نیز رفع برخی باگ های جزئی مانند گیر کردن و تکرار آهنگ های خاص.

به طور کلی این آپدیت روی رفع باگ های بازی تمرکز داشت.

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x