عرضه بازی Elden Ring به تعویق افتاد

عرضه بازی Elden Ring به تعویق افتاد

عرضه بازی Elden Ring به تعویق افتاد!

عرضه بازی Elden Ring به تعویق افتاده است اما این تاخیر خیلی زیاد نیست و فقط کمی بیشتر از یک ماه علاقه مندان را برای تجربه ی این بازی منتظر خواهد گذاشت.

FromSoftware اعلام کرد که بازی ماجراجویی جهان باز آن به جای ۲۱ ژانویه در ۲۵ فوریه عرضه خواهد شد.

عرضه بازی Elden Ring به تعویق افتاد

همچنین FromSoftware در توییتی به دلیل تعویق بازی اشاره میکند:

“با توجه به عمق و آزادی استراتژیکی که بازی در اختیار بازیکنان قرار میدهد، الگوریتم های بهینه سازی فراتر از انتظارات اولیه بود و این شرکت قصد دارد با این تاخیر، تجربه ی بی نقص تری را برای علاقه مندان به ارمغان بیاورد”

این شرکت همچنین از راه اندازی تست شبکه بسته این بازی در ماه نوامبر خبر داد، این بدان معناست که بازیکنان منتخب می توانند Elden Ring را فقط در چند هفته امتحان کنند تا به تست سرورها و سایر سیستم ها کمک کند، زیرا بازی دارای قابلیت بازی تیمی و آنلاین است و این تست ها به عیب یابی و یافتن نواقص بازی کمک بزرگی خواهد کرد.

عرضه بازی Elden Ring به تعویق افتاد

این آزمایش بر روی کنسول های کنونی و آخرین نسل پلی استیشن و ایکس باکس در دسترس است اما متاسفانه بر روی رایانه های شخصی این امکان وجود نخواهد داشت.

همچنین بخوانید: عنوان Elden Ring روی steam نیز عرضه خواهد شد

برای دسترسی به بازی و تست آن پیش از عرضه، میتوانید در سایت رسمی شرکت سازنده ثبت نام کنید و با قرعه کشی که انجام میپذیرد، به محتوای بازی پیش از عرضه جهانی برای مدتی کوتاه دسترسی داشته باشید و به تیم سازنده برای ارتقاء سطح کیفی و توسعه بازی کمک کنید.

عرضه بازی Elden Ring به تعویق افتاد

نکته ی منفی برای تاخیر در عرضه ی بازیElden Ring این است که در یک ماه انباشته از بازی های بزرگ راه اندازی می شود، برای مثال میتوان به دیگر بازی های غول پیکر جهان مانند Horizon Forbidden West ، Dying Light 2 Stay Human و Saints Row اشاره کرد که همه آنها در ماه فوریه عرضه میشوند و برای جیب بازیکنان با همدیگر رقابت می کنند.

این بازی برای عرضه روی پلی استیشن ۵ ، ایکس باکس سری X/S ، پلی استیشن ۴ ، ایکس باکس وان و رایانه شخصی برنامه ریزی شده است.

برای اطلاع از آخرین اتفاقات دنیای گیم روی اخبار کلیک کنید 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x