نمرات بازی Elden Ring

نمرات بازی Elden Ring 2022

بازی مورد انتظار Elden Ring، محبوب منتقدین!

نمرات بازی Elden Ring

 

Elden Ring، پروژه جدید بسیار موردانتظار FromSoftware، در تابستان ۲۰۱۹ معرفی شد. اما تمام این انتظارها بالاخره تقریباً به پایان رسیده است، زیرا تنها چند روز تا انتشار این بازی بزرگ فاصله داریم.

Elden Ring به‌عنوان یک بازی مطرح می‌شود که بر میراث استودیو ایجاد جهان‌های جذاب، مبارزات هیجان‌انگیز و چالش‌برانگیز و سبکی از داستان‌گویی است که از شما می‌خواهد به هر جزئیات کوچکی که می‌بینید توجه کنید. این چیزی است که بسیاری از چیزهایی که بازیکنان بازی‌های Soulsborne با آن‌ها آشنا هستند را بازمی‌گرداند و اصلاح می‌کند.

برای اولین بار برای یک استودیو داستانی!  دنیای بازی Elden Ring بزرگ است و محدودیت‌های کمی در مورد اینکه کجا بروید و چه کاری انجام دهید دارد. این برای بازیکنانی طراحی شده است که میخواهند برای کنجکاوی خودشان را داخل بازی غرق کنند. برای کمک به شما در رفت و آمد، یک اسب به شما داده می شود و در طول این سفر دوست شما خواهد شد.

آیا همه اینها Elden Ring را به بازی نهایی FromSoftware تبدیل می کند؟ در ادامه نمرات و نقد های منتقدین را بخوانید تا متوجه شوید داستان از چه قرار است!

 

Elden Ring یک منظره و شگفتی است. اگرچه برخی مسائل وجود دارد، تجربه کلی همچنان بسیار جذاب است. این یکی از بهترین بازی های جهان باز است که تا به حال بازی کرده ام.

PC Invasion

 

Elden Ring یک تکرار عظیم از کاری است که FromSoftware با سری Souls شروع کرد و مبارزات چالش برانگیز بی‌وقفه‌اش را به دنیای باز باورنکردنی می‌آورد که به ما آزادی انتخاب مسیر خود را می‌دهد.

IGN

 

الدن رینگ مرا به چالش کشید، مجذوبم کرد و مسحورم کرد، سیل تسلیم ناپذیر کشف و بینش هنری بی بند و بار. Elden Ring ترکیبی واقعاً شگفت‌انگیز از عناصر مختلف بازی را نشان می‌دهد که همه با هم ترکیب می‌شوند تا چیزی جذاب، خاص و فراموش‌نشدنی را خلق کنند. Elden Ring فقط بهترین بازی امسال نیست. این یکی از بهترین بازی های ساخته شده است.

Game Informer –

 

با این حال، آنچه در نهایت اهمیت دارد این است که الدن رینگ تقریباً در هر هدفی که برای رسیدن به آن تعیین می کند موفق می شود. این نقطه اوج سال‌ها اصلاح فرمول FromSoftware است.

VG247 –

 

نمرات بازی Elden Ring

نمرات بازی Elden Ring:

و به طور کلی:

(از ۳۵ نقد) Metacritic : 95

 

Elden Ring در ۲۵ فوریه(۶ اسفند) برای PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series X/S منتشر می‌شود.

برای دیدن اخبار بیشتر در دنیای گیم، اینجا کلیک کنید!

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x