Apex Legends موبایل هفته آینده در مناطق بیشتری راه اندازی می شود.

Apex Legends موبایل هفته آینده در مناطق بیشتری راه اندازی می شود.

Apex Legends Mobile

EA و Respawn رسما راه اندازی موبایل Apex Legends را با عرضه محدود منطقه ای در ۱۰ منطقه از هفته آینده اعلام کردند.

Apex Legends

از زمان عرضه در اوایل سال ۲۰۱۹، Apex Legends به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های بتل رویال در جهان تبدیل شده است. این شوتر محبوب مبتنی بر قهرمانان اخیرا دوازدهمین فصل رقابتی خود را با یک حالت زمان محدود جدید، ظاهری جدید برای نقشه محبوب Olympus بازی و انتشار جدیدترین شخصیت قابل بازی Mad Maggie بازی آغاز کرده است. در کنار انبوهی از محتوای جدید اعلام شده برای فصل جدید، Respawn Entertainment و EA نیز در حال توسعه نسخه موبایلی این بازی هستند که اخیراً اعلام کرده‌اند که طرفداران دیگر نیازی به انتظار ندارند.

نسخه موبایلی Apex Legends از اوایل سال گذشته در دست ساخت است و Respawn رسما تایید کرد که نسخه‌ای از این بازی از طریق آزمایش‌های بتا منطقه‌ای برای دستگاه‌های اندروید و iOS عرضه خواهد شد. در حالی که بسیاری از طرفداران انتظار داشتند نسخه موبایلی مطابق با نسخه های هم عصر خود مانند Fortnite و PUBG: Battlegrounds داشته باشد،

مدیر بازی Chad Grenier قبلا تایید کرده بود که ورود بتل رویال به دستگاه های تلفن همراه “نسخه جدیدی” است که برای کنترل های صفحه لمسی طراحی و بهینه شده است. اکنون، پس از چندین دوره آزمایش بتا، EA یک راه اندازی منطقه ای محدود را اعلام کرد که هفته آینده برای Apex Legends Mobile موردانتظار عرضه خواهد شد.

Apex legends

انتشار خبری از Apex Legends در روز چهارشنبه رسماً تأیید می کند که Apex Legends Mobile هفته آینده در ۱۰ منطقه منتخب راه اندازی خواهد شد و موارد بیشتری پس از راه اندازی منطقه ای اضافه خواهد شد. عرضه اولیه به بازیکنانی در استرالیا، نیوزلند، سنگاپور، مالزی، فیلیپین، اندونزی، مکزیک، پرو، آرژانتین و کلمبیا محدود خواهد شد و انتظار می‌رود تا بهار محدود باقی بماند. در طول راه‌اندازی محدود منطقه‌ای، بازیکنان می‌توانند از میان مجموعه‌ای انتخاب‌شده از فهرست Apex با موارد مورد علاقه طرفداران مانند Wraith، Caustic و Bloodhound انتخاب کنند.

همانطور که Apex Legends به سمت سال ۲۰۲۲ حرکت می کند، Respawn و EA به طرفداران قدیمی این بازی فرصت زیادی در طول سال داده اند که منتظر آنها باشند. نه تنها نسخه موبایل نزدیک به راه اندازی است، توسعه دهندگان همچنین روی نسخه های Xbox Series X/S و PS5 Apex Legends کار می کنند و اخیراً درز کرده است که نشان می دهد نسخه PS5 قبلاً به پایگاه داده شبکه پلی استیشن اضافه شده است. بین محتوای جدید و روش‌های جدید برای تجربه آشوب آشفته Apex Legends، این تیرانداز محبوب به دنبال ادامه سلطه خود در سراسر سال ۲۰۲۲ خواهد بود.

Apex legends

Apex Legends Mobile هفته آینده برای اندروید و iOS در مناطق منتخب منتشر خواهد شد و بعداً راه اندازی جهانی خواهد شد.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x