فروشگاه Epic Games بازی رایگان 9 مارس را معرفی کرد.

فروشگاه Epic Games بازی رایگان ۹ مارس را معرفی کرد.

Epic Games

کاربران فروشگاه Epic Games یک هفته فرصت دارند تا جدیدترین بازی رایگان را دریافت کنند و می توانند منتظر یک بازی رایگان جدید دیگر در ۹ مارس باشند.

Epic Games

بازی رایگان فروشگاه Epic برای ۹ مارس چیزی جز Call of the Sea نیست. کاربران فروشگاه Epic Games باید با نحوه عملکرد برنامه بازی‌های رایگان این فروشگاه تا به حال کاملاً آشنا شده باشند. هر هفته، با معرفی شدن بازی رایگان هفته بعد، از کاربران فروشگاه Epic Games با یک بازی رایگان جدید پذیرایی می‌شود.

بازی رایگان فعلی Rise of Industry است. Rise of Industry یک بازی مدیریتی است که مقدمه آن در عنوان آن است. متأسفانه برای کاربران فروشگاه Rise of Industry، Epic Games در زمان عرضه اولیه خود در سال ۲۰۱۹، اکثراً نقدهای منفی دریافت کرد، بنابراین ممکن است بهترین بازی رایگان فروشگاه Epic Games نباشد که امسال ارائه شده است. با این حال، بازی های رایگان فروشگاه Epic Games را می توان ۱۰۰٪ رایگان دریافت کرد، بنابراین کاربران با دانلود Rise of Industry و امتحان کردن آن چیزی برای از دست دادن ندارند.

Rise of Industry از هم اکنون تا پنجشنبه ۹ مارس ساعت ۱۹:۳۰ در فروشگاه Epic رایگان است. وقتی زمان رسید، Rise of Industry از مجموعه بازی‌های رایگان فروشگاه Epic Games خارج می‌شود و Call of the Sea، یک بازی اول شخص ماجراجویی/پازل/معمایی که در ابتدا در سال ۲۰۲۰ عرضه شد، جایگزین می‌شود. این بازی از اساطیر لاوکرافت الهام گرفته است. و اکثراً نقدهای مثبتی را کسب کرد.

بازی های رایگان فروشگاه Epic Games مارس ۲۰۲۳

Epic Games

Rise of Industry دو مارس تا نه
Call of the Sea نه مارس تا شانزده

نقدهای Call of the Sea از گرافیک و سبک هنری بازی و همچنین معماهای هوشمندانه آن تحسین کردند. منتقدان برخی از عناصر ناامیدکننده را در مورد بازی اینجا و آنجا ذکر کردند، اما به طور کلی باید یکی از بهترین بازی‌های رایگان فروشگاه Epic Games باشد که امسال تاکنون به این سرویس دسترسی پیدا کرده است. طرفداران بازی های پازل مخصوصاً باید هیجان زده باشند، اما هر کسی که از داستان های لاوکرافت لذت می برد نیز باید هیجان زده باشد.

وقتی Call of the Sea در ۹ مارس رایگان شد، فروشگاه Epic Games بازی رایگانی را که کاربران می‌توانند در ۱۶ مارس منتظر آن باشند را نشان می‌دهد. هیچ الگوی واقعی در مورد بازی‌های خاصی که از طریق Epic ارائه می‌شود وجود ندارد. بنابراین طرفداران Epic Games باید منتظر بمانند و ببینند چه چیزی در آینده رایگان می‌شود. در همین حال، کاربران فروشگاه Epic می‌توانند Rise of Industry را به library خود اضافه کنند و می‌توانند منتظر امتحان Call of the Sea در زمان رایگان شدن آن در ۹ مارس باشند.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

سخنی از نویسنده:سلام بچه های گیمریما امیدوارم هرجا که هستین صحیح و سالم باشید. ما خیلی وقت بود که نبودیم ولی الان برگشتیم و قراره دوباره بترکونیم 🙂

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x