گیمپلی جدید Far Cry 6

نگاهی به استریم گیمپلی جدید Far Cry 6

به روز رسانی شد شما می تونید در انتهای این مقاله گیم پلی تیم گیمریما رو ببنید

گیمپلی جدید Far Cry 6

سری Far Cry در طول ۱۷ سال از زمان عرضه نسخه اصلی در رایانه در ۲۰۰۴ بسیار تغییر کرده است. همه چیز به اندازه انتخاب Far Cry 2 برای کنار گذاشتن هیولاهای ژنتیکی یا معرفی RPG شدید نبوده است. Skill tree در FC3 ، اما تقریباً هر بازی سهم خود را به نحوی انجام داده است. Far Cry 6 مطمئناً برای طرفداران قدیمی بسیار آشنا خواهد بود ، اما در عوض کردن اوضاع نیز تغییرات زیادی را به دنبال دارد. این ترکیبی است که بر اساس تجربه ای در چند ساعت اول در یک نسخه نمایشی از راه دور اخیر ، عمدتا بسیار خوب کار می کند.

ستون های اصلی Far Cry مکان های عجیب و غریب ، افراد بد اخلاق و مقدار زیادی از خشونت جنون آمیز – همه هنوز وجود دارند. من فقط بخشی از نقشه ظاهراً عظیم یارا را کاوش کردم ، و در حالی که بازگشت به محیط گرمسیری با مزایای گرافیکی مدرن بسیار عالی است.

در گیمپلی جدید Far Cry 6 دیده شد در واقع بیشتر منتظر دیدن نحوه بازی Far Cry 6 با همه محیط های جدید هستم. گذشته از همه ، به غیر از یک نوار خیابان اصلی روستایی در Far Cry 5 و چند روستا در ۴ Far Cry ، ما هرگز یک شهر مناسب را در بازی Far Cry ندیده ایم – چه برسد به یک شهر کامل مدرن مانند پایتخت یارا اسپرانزا ، و من واقعاً کنجکاو هستم که ببینم چگونه تاکتیک های چریکی این مجموعه به عنوان یک محیط شهری ترجمه می شود.

دیگر پایه های اصلی مانند گنج یابی و کمک گرفتن از بقیه نیز باز می گردند. در حالی که نمی توانم انکار کنم که Chorizo با صندلی چرخدار به همان اندازه جذاب است که توانایی او در حواس پرتی نگهبانان مفید است ، من فکر می کنم مورد علاقه من تا به حال گوآپو تمساح است اگرچه من فقط به تعدادی از ده ها مورد یا بیشتر در دسترسی داشتم.

Chorizo

گذشته از تغییر قابل توجه به کات های شخص ثالث با صدای کامل – که از زمان Far Cry اصلی در سال ۲۰۰۴ تاکنون ندیده ایم – بزرگترین تغییر در فرمول Far Cry احتمالاً نحوه عملکرد شخصیت است. از زمان Far Cry 3 ، XP را برای بازکردن مزایا و توانایی های جدید در درختان مهارت RPG به دست آورده ایم – اما دیگر نه. در حال حاضر ، تقریباً تمام پیشرفت شخصیت شما به سلاح و تجهیزات شما وابسته است. و اگرچه این قطعاً یک فاصله بزرگ از آنچه که ما انتظار داشتیم است ، اما من فکر می کنم که در بیشتر موارد کار می کند.

شما همچنان از نظر فنی به لول های بالا تر می روید و با تکمیل ماموریت ها ، پاکسازی پاسگاه ها و ایست های بازرسی ، رتبه Guerilla خود را افزایش می دهید و به طور کلی تمام کارهای Far Cry را که می شناسیم و دوست داریم انجام می دهید. با این حال ، به جای کسب مهارت برای باز کردن توانایی های مختلف ، از نردبان ارتش مقاومت (نوعی Skill tree) بالا می روید ، که به شما امکان می دهد به سلاح ها و وسایل جدیدی دسترسی پیدا کنید که می توانند متناسب با سبک بازی مورد علاقه شما یا برآوردن یک چالش خاص ، سفارشی شوند.

در حال حاضر ، تقریباً همه پیشرفت شخصیت به سلاح و تجهیزات شما وابسته است.

 

از دیگر موضوعاتی که در گیمپلی جدید Far Cry 6 اشاره شد ضمیمه های اصلی سلاح مانند صدا خفه کن ، گیره بلند ، muzzle break و غیره وجود دارد – شاید حتی تعداد بسیار زیادی. چرا من به سه گزینه خاموش کننده احتیاج دارم اگر همه آنها یکسان باشند؟ اما زمانی که شروع به بازکردن قفل و ارتقاء سلاح های Resolver و Supremos – سلاح های زانیر و کوله پشتی های گجت هایی می کنید که به ترتیب در تریلرها دیده اید – خواهید دید که چگونه Far Cry 6 با تجهیزات خود انعطاف پذیر است.

در گیمپلی جدید Far Cry 6 دیده شد بسیاری از مواردی که قبلاً از مزایای درخت مهارت استفاده می شد ، امروزه با وسایل زرهی و پوشاک مرتبط است ، مانند دستکش هایی که در برابر دشمنان خاص به شما پاداش می دهند ، یا شلواری که به شما اجازه می دهد اتومبیل خود را هنگام رانندگی به طور خودکار تعمیر کنید.

من فکر می کنم ساده ترین راه برای بررسی آن به این شکل است: به جای انتخاب یک تن ارتقاء ، همیشه باید آن را انجام دهید ، اکنون مانند بارگذاری جداگانه بین آنها جابجا می شوید.

اگر بخواهم هنگام وارد شدن به یک پاسگاه از درگیری جلوگیری کنم ، شاید EMP Supremo را مجهز کنم که دوربین های امنیتی ، زنگ هشدارها و وسایل نقلیه را غیرفعال می کند (این یک افزودنی مهمتر از آن است که شما تصور می کنید زیرا اکنون می توانید هلیکوپترهای دشمن را مجبور به فرود کنید. به جای اینکه فقط منفجر شود) و آن را با جلیقه ای که صدای حرکت و مواد مصرفی با تمرکز حواس را کاهش می دهد جفت کنید.

یا اگر می خواهم با صدای بلند بلند شوم ، از Furioso Supremo استفاده می کنم ، که یک حلقه آتش ۳۶۰ درجه می اندازد تا هر کسی را در فاصله ۸ متری شما کباب کند ، و آن را با وسایل ضد گلوله و مقاوم در برابر شعله تکمیل کرده و یک کیت پر از نارنجک و مولوتف. و یک شعله افکن ، به دلایل واضح.

اسکرین شات های جدید Far Cry 6 (August 2021)

FC6 New 1

FC6 New 2

FC6 New 3

FC6 New 4

 

انواع جدید دشمنان باعث افزایش پویایی و افزایش احساس دیوانگی می شود.

 

با تمام این اوصاف ، برخی از افزودنی های استراتژیک جالب در مبارزات جنگی Far Cry 6 نیز وجود دارد. انواع جدید دشمن – فراتر از تفنگدار کلاسیک ، سنگین یا تک تیرانداز – مانع خوبی را ایجاد کرد که باعث می شد جنگ ها پویاتر و احساس دیوانگی بیشتری داشته باشند. به عنوان مثال ، پزشکان می توانند رفقای افتاده را زنده کنند ، در حالی که مهندسان می توانند برجک بکارند یا از EMP برای غیرفعال کردن وسیله نقلیه شما استفاده کنند.

در گیمپلی جدید Far Cry 6 دیده شد مأموران زیر دستان خود را ضرب و شتم می کنند و با نیروهای خود تماس می گیرند – یا حتی می توانید در صورت یافتن تله تیرانداز از خفا به شما حمله هوایی کنید. گریول می گوید: “این اولین بار است که در یک بازی Far Cry با یک ارتش واقعی مانند یک ارتش مناسب مبارزه می کنید.” “برای من ، اگر واحدهای تخصصی وجود نداشت ، عجیب به نظر می رسید.”

مقابله با ارتش کاستیلو یک تجربه کاملاً متفاوت از گروه های مزدور یا دزدان دریایی گذشته Far Cry است – و نه فقط به این دلیل که هوش مصنوعی در مواجهه با نبردها مدیریت می کند. طرح های تیز و منظم لباس های متحدالشکل و ساختمان های دولتی ، همراه با تبلیغات در همه جا و/یا صدای بلند همه گوینده ها و تلویزیون – با این که اسپوزیتو در برنامه های خود تعادلی عمیق بین تهدید و خودزنی پیدا کرده است – در تقویت نحوه انجام این کار بسیار مفید است. شخصیت شما ، دنی ، و گروه های چریکی آنها واقعاً بیشتر از شخصیت شما هستند.

Main

مدتهاست که خود را بی شمار و خارج از منزل می دانید ، بخشی از تجربه Far Cry بوده است ، اما به نظر می رسد تیمی که بر روی Far Cry 6 کار می کند واقعاً در پیشبرد این ایده ها در جهات مختلف سرمایه گذاری کرده است. نوید خاوری ، کهنه کار این مجموعه که به Far Cry 4 برمی گردد ، در حال حاضر مدیر روایت در FC6 ، می گوید: “زیبایی Far Cry – و یکی از دلایلی که من مدتها با این برند بودم.” یک نوع تازه برای هر بازی ، از نظر مکان ، از نظر زمینه ، از نظر داستان. ”

یکی از عناصری که در طول چندین ساعتی که با آن گذراندم بسیار جذاب بود این است که چگونه Far Cry 6 با ظرافت های احتمالی یک انقلاب کنار می آید. اختلافات موجود در کشوری که دچار آشفتگی است و پیچیدگی هایی که در زیر سطح جوش می آید – که در غیر این صورت ممکن است در آنجا نادیده گرفته شود.

 

“این افراد همگی تفسیرهای متفاوتی از نحوه پیروزی و ظاهر یارا دارند.”

Looking for yara

در گیمپلی جدید Far Cry 6 دیده شد در حالی که اکثر بازیهای شورشی/چریکی تمایل دارند که همه غیرنظامیان بعد از هر ماموریت شما را تشویق کنند ، یک خانم زودهنگام مستقیماً تکان داد. مرا به خاطر “یاران جعلی” بودن به پلیس معرفی کنید. این لحظه تقریباً بدون شک یک فیلمنامه بود ، اما همراه با برخی از بایت های جالبی که از NPC ها هنگام رانندگی در حومه شهر شنیدم ، نشانگر خوبی بود که ما می توانیم یک داستان شورش پیچیده تر از آنچه که استفاده می کنیم را مشاهده کنیم.

در نهایت

من هیجان زده ام که بیشتر یارا را بشناسم  این بازی یک جهان زیبا و بزرگ است که ایده ها و چالش های جالب جدیدی را ارائه می دهد ، و من مشتاقانه منتظر هستم تا ببینم که چگونه این تکرار فرمول Far Cry به خوبی ترکیب شده است.

بخشی از گیمپلی جدید Far Cry 6

این بود نگاهی به گیمپلی جدید Far Cry 6 در استریم یک ساعته روی Xbox series x که دیشب نشان داده شد نظرات خودتون رو حتما برامون در مورد گیمپلی جدید Far Cry 6 بنویسید تا بازم براتون اخبار رو مثل گیمپلی جدید Far Cry 6 براتون پوشش بدیم.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x