Far Cry 6

DLC هیجان انگیز بازی Far Cry 6 معرفی شد

Breaking Bad و Vass به بازی Far Cry 6 اضافه میشوند!

Far Cry 6

پس از اعلام اینکه Rambo و Stranger Things به بازی Far Cry 6 خواهند پیوست، یوبی سافت DLC های هیجان انگیز Breaking Bad و Vass را به بازی Far Cry 6 اضافه میکند!

بازیکنان اکنون می توانند باندل های الهام گرفته از Breaking Bad را دانلود کنند تا رستوران ها و کامیون های Los Pollos Hermanos را به دنیای Far Cry 6 بیاورند.

پس از اعلام اینکه Rambo و Stranger Things در نهایت بخشی از بازی Far Cry 6 خواهند شد، یوبی سافت آیتم های جالب دیگری را برای جذب پلیر به بازی بزرگ خود اضافه کرد.

شخصیت اسپوزیتو که همه ما آنرا در نقش Breaking Bad’s Gus Fring میشناسیم و شخصیت شرور اصلی بازی نیز از آن الهام گرفته شده است، در بازی حضور نخواهد داشت اما غذاخوری های داخل بازی شما را به یاد او می اندازند.

Far Cry 6

“همچنین شما می‌توانید از لباس‌هایی با تم شخصیت هایزنبرگ از سریال Breaking Bad استفاده کنید و با ظاهری شبیه به این شخصیت دنیای بازی را کشف کنید”

اما شاید بهترین بخش این DLC جدید، اضافه شدن شخصیت Vaas معروف از بازی Far Cry 3  به بازی Far Cry 6 است!

Far Cry 6

Vaas شخصیت شرور بازی Far Cry 3 است و این DLC به شما این شانس را می دهد که در نقش او بازی کنید و اطلاعات بیشتری در مورد زندگی او کسب کنید.

“این DLC اولین قسمت از یک Season Pass با محوریت شخصیت های شرور این سری بازی است که با قیمت ۴۰ دلار به فروش می رسد”

شخصیت دوم و سوم به بازیکنان قلبلیت کنترل شخصیت های Pagan Min از Far Cry 4 و Joeseph Seed از Far Cry 5 را می دهد که میتوانید در لینک زیر بیشتر درباره ی آنها بخوانید. 

حتما بخوانید: حضور شخصیت های شرور سری بازی Far Cry در Far Cry 6

Far Cry 6

برای اطلاع از آخرین اتفاقات دنیای گیم روی اخبار کلیک کنید 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x