چه چیز هایی در Genshin Impact لو رفته (۲۰۲۲)

Genshin Impact:

genshin impact

اضافه شدن شخصیت Genshin Impact یکی از رویدادهای اصلی بازی است و miHoYo رسما تایید کرده است که یک شخصیت کاملاً جدید به نام Yae Miko در پچ ۲٫۵ آینده خواهد آمد.
هر به‌روزرسانی جدید Genshin Impact فاز بتا خود را دارد که پس از رسیدن پچ قبلی شروع می‌شود.
به عنوان مثال، ۲٫۵ به طور رسمی از روزی که Genshin Impact به روز رسانی ۲٫۴ به سرور زنده پیوست شروع شده است.
توسعه دهنده miHoYo یک الگوی جالب از افشای شخصیت های جدید را هفته ها قبل از ورود آنها معرفی کرده است، به احتمال زیاد به این دلیل که به محض رسیدن نسخه بتا به روز رسانی، در هر صورت لو می روند.
یک توییت اخیر توسط یک سازنده معتبر Genshin Impact به نام SaveYourPrimos ظاهرا شخصیت های پنج ستاره آینده را که در دو چرخه بنر وارد خواهند شد، نشان داده است.
ظاهراً برخلاف به‌روزرسانی فعلی که Shenhe، Zhongli، Xiao و Ganyu را به عنوان شخصیت‌های بنر محدود معرفی کرده است، Genshin Impact نسخه ۲٫۵ تنها دارای سه پنج ستاره است: Raiden Shogun، Kokomi و Yae Miko که قبلاً اعلام شده بود.
اگر در نسخه ۲٫۵ تنها دو بنر تکراری وجود داشته باشد، Raiden و Kokomi بر اساس شواهد فعلی محتمل ترین به نظر می رسند!
این باعث می‌شود Kazuha به ۲٫۶ و /احتمالا/ Venti را به ۲٫۷ برساند، اما هنوز خیلی زود است که بگوییم – واقعاً بستگی به محتوای پچ دارد که تصمیم می‌گیرند چه زمانی منتشر شوند.
Yae Miko از زمان حضور در چندین ماموریت Genshin Impact و همچنین دو پیش‌نمایش به‌روزرسانی، تبدیل به یکی از شخصیت‌های مورد علاقه طرفداران و یکی از موردانتظارترین شخصیت‌ها برای پیوستن به فهرست قابل بازی شده است.
این واقعیت که آمار صعود او نرخ کریت است به این معنی است که او به احتمال زیاد یک شخصیت DPS در بازی خواهد بود که برای یک کاربر Catalyst غیرعادی است.
او همچنین به عنوان دارنده جدید Electro Vision تایید شده است.
مهارت اصلی او به او اجازه می دهد تا به سرعت حرکت کند و “Sakura مرگبار” را پشت سر بگذارد که به طور دوره ای به یکی از دشمنان نزدیک آسیب می رساند.
این بدان معنی است که او همچنین می تواند قابلیت های زیر DPS قوی داشته باشد.
Raiden Shogun اگر نگوییم محبوب ترین شخصیت بازی است و او در حال حاضر رکورد پرکشش ترین شخصیت را در یک چرخه بنر دارد.
بزرگترین جذابیت او احتمالاً این است که او احتمالاً آزادترین شخصیت پنج ستاره دوستانه در Genshin Impact است زیرا او حتی در صورت فلکی صفر هم از سطح بالایی پشتیبانی می کند.
بیشتر پنج ستاره ها باید بارها کشیده شوند تا صورت فلکی خود را بسازند تا پتانسیل کامل خود را بیدار کنند، مانند Xiao یا Childe.
خوشبختانه این مورد در مورد Raiden Shogun صدق نمی کند زیرا تفاوت بین C0 و C6 برای او به اندازه اکثر شخصیت های دیگر بزرگ نیست.
Sangonomiya Kokomi یک شخصیت Hydro Catalyst با مهارت‌های درمانی عالی و خروجی آسیب عنصری قابل‌اعتماد است، او می‌تواند یک مکمل عالی برای هر مهمانی باشد، و بسیاری از بازیکنان آنلاین اشاره کرده‌اند که او می‌تواند در سطوح بالای Spiral Abyss فعلی ارزش زیادی داشته باشد.
Genshin Impact هم اکنون برای PC، PS4، PS5 و دستگاه های تلفن همراه در دسترس است. نسخه Switch بدون تاریخ انتشار تایید شده در حال توسعه است.
اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x