Fortnite بدون ساخت و ساز دائمی شد!(۲۰۲۲)

Fortnite بدون ساخت و ساز دائمی شد!

fornite

پس از فصل ۳ Fortnite، فصل دوم با حذف مکانیک های ساختمان از مبارزه آغاز شد – و این ایده بسیار محبوب شد – اپیک گیمز تصمیم گرفته است که فرمت بدون ساخت را به حالت دائمی به نام Fortnite Zero Build تبدیل کند.

 علاوه بر این، حالت‌های بازی با ویژگی ساختمان هنوز هم در عرصه بازی قابل بازی هستند و خلاقانه هستند،

اگرچه هنوز هیچ صحبتی در مورد زمان بازگشت ساختمان به لابی‌های عمومی نبرد رویال بازی وجود ندارد.

Zero Build اکنون به صورت Solo، Duo، Trio و Squad matchmaking در منوی Discover موجود در لابی Fortnite در دسترس است.

بسیاری از مکانیک‌های جدیدی که با این حالت معرفی شده‌اند – از جمله mantling، استفاده از Ascenders برای سوار شدن به بالمپ‌ها، و overshield نیز در این حالت وجود خواهند داشت. همچنین، می‌توانید حالت استاندارد بتل رویال را انتخاب کنید تا از گیم‌پلی ساختمان‌های قدیمی لذت ببرید.

سایر تغییراتی که با پچ Fortnite 20.00 در ۲۹ مارس ارائه می شود شامل یک موشک انداز جدید Anvil است که برای از بین بردن تانک های IO طراحی شده است و یک ابتکار بودجه جدید که در آن بازیکنان می توانند تفنگ Combat Assault Rifle را که در فصل ۲ فصل ۸ عرضه شد یا MK-Seven را انتخاب کنند.

Assault Rifle فصل گذشته معرفی شد.

پچ جدید اولین وصله‌ای است که در فصل ۳ فصل ۲ به جزیره فورتنایت رسید و به سایر موارد اضافه شده مانند شمشیر Omni، توپ‌های محاصره‌ای و IO blimps می‌پیوندد، و یک پاس نبرد کاملاً جدید شامل Marvel’s Doctor Strange و Prowler است.

اپیک گیمز همچنین فصل را با متعهد به اهدای تمام درآمدهای فورتنایت به صندوق‌های امدادی اوکراین آغاز کرد که این شرکت قبلاً ۷۰ میلیون دلار برای آن جمع‌آوری کرده است.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x