Fortnite میزبان دوباره Short Nite 2 است.

با گیمریما همراه باشید تا باهم به اخبار Fortnite بپردازیم.

مجموعه ای از انیمیشن ها در کنار آیتم های جذاب و جدید در اینجا وجود دارد.

Fortnite اکنون در حالت Party Royale میزبان Short Nite 2 است. اگر فرصت را از دست داده اید میتوانید برای آخرین بار، Short Nite که یک ماراتن درون بازی است که دارای چندین شورت متحرک از سازندگان در سراسر جهان است را بدست آورید، بنابراین برای مدتی به طور فعال به بازیکنان خودتون دیگر حمله نخواهید کرد. Short Nite 2 در ۲۳ جولای در ۱۱ صبح PT / 2 PM ET آغاز به کار کرد و پس از آن ۱۵۰ ساعت به صورت مداوم اجرا می شود.

 

Epic برخی از برنامه هایش در جمع حاضران در مرکز اجتماعی Fortnite ، که بخش رویال را فاش کرده است. از میان این مجموعه ها می توان به دو مجموعه از سری وب GildedGuy اشاره کرد ، از جمله اولین نمایش جهانی جدیدترین GildedGuy Gets Up.

کانال YouTube GildedGuy نزدیک به نیم میلیون مشترک به خود می بالد و احتمالاً پس از Short Nite 2 این تعداد افزایش خواهد یافت.

طرفداران جدید و قدیمی GildedGuy می توانند به دنبال اولین فروشگاه Fortnite Item Shop خود باشند ، از جمله اسکین جدید GildedGuy ، Slush Fighter Cape Back Bling و Stellapen Smashpack Pickaxe. آیتم های جدید از روز پنجشنبه در فروشگاه آیتم موجود است.

انیمیشن های GildedGuy معمولاً حدود ۱۰ دقیقه اجرا می شوند. بنابراین مطمئناً شگفتی های بیشتری برای بینندگان در نظر گرفته شده است. اپیک همچنین توضیح داد که بازیکنان کجا می توانند The Big Screen را در Party Royale پیدا کنند ، جایی که رویدادهای زنده مانند این اتفاق می افتد – به غیر از مجموعه های DJ ، که در محل کنسرت هستند. برای یافتن The Big Screen به تپه های غربی فضای اجتماعی Party Royale بروید.

اخبارر Fortnite

آخر هفته با دوستان خود به مهمانی Short Nite 2 بروید.

نظرتونو درباره اخبار Fortnite با ما به اشتراک بگذارید.

حتما بخوانید:

آپدیت جدید warzone
اخبار Battlefield 2042

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x