Operation Sky Fire

رویداد Fortnite Operation Sky Fire

رویداد Fortnite Operation Sky Fire یک سفینه UFO را سقوط داد تا فصل ۲ ، فصل ۷ پایان یابد.

پایان فصل برای فصل با موضوع موضودات فضایی و رویداد رویداد Fortnite Operation Sky Fire به معنای واقعی کلمه در نیمه هوا به پایان رسید.

S8

وقتی فصل هشتم فردا شروع می شود ، حتی مشخص نیست که آیا بازیکنان برای بازی در جزیره معمولی Fortnite دعوت خواهند شد یا خیر. در طول ماموریت برای انفجار کشتی تهدید کننده با بمب های پنهان ، دکتر اسلون به بازیکنان توصیه کرد که اگر همه چیز خوب پیش نرفت ، اجازه بازگشت به کسی را نمی دهد زیرا جزیره باید محافظت شود.

فروپاشی حماسی سفینه فضایی بیگانه توسط رویدادی به نام Operation Sky Fire انجام شد ، که بازیکنان را ملزم کرد تا برای مقابله با هرگونه مزاحم به کشتی مادر حمله کنند. این کار آسانی نبود ، شما را مجبور می کرد که در اطراف بیگانگان شلیک لیزری حرکت کرده و به لوله های مختلف بپردید.

FE 1

در حین رویداد Operation Sky Fire هیولا های فضایی بر روی نقشه Fortnite فرود آمده است. آنها تا حدودی سلامت خود را حفظ می کنند ، اما حرکت سریع تر و پرش های بالاتر را نیز امکان پذیر می کنند. (اعتبار تصویر: Epic Games)

ما هیچ ایده ای نداریم که بعد از آن Fortnite دوباره در روز دوشنبه (۱۲ سپتامبر همون ۲۱ شهریور) بعد از رویداد Operation Sky Fire در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. تا زمان نگارش این مطلب ، توییتر رسمی Fortnite در مورد نتیجه نهایی و آنچه در فصل ۸ انتظار می رود چیزی نگفت.

EVI 1 EVI 2

برای بازیکنان قدیمی تر ، ماموریت گروه در “روز استقلال” ۱۹۹۷ با حمله به سفیه اصلی تماس گرفت ، البته با شوخی های کمتر و مکعب عجیب که بازیکنان مجبور بودند در طول ماموریت آن را فعال کنند. بخشهایی از کشتی مادر نیز دارای خلیج های عمیقی بود که تا حدودی شبیه ستاره مرگ “جنگ ستارگان” بود.

متأسفانه ، انتظار نمی رود که Fortnite به بازیکنان اجازه دهد در فینال این فصل دوباره بازی کنند ، بنابراین باید ویدیوی این داستان را ببینید تا ببینید این تجربه چگونه بوده است. در گروه سه نفره من-از جمله من (برلیتزا) ، طارق مالک (سردبیر Space.com) و دختر زادی ۱۲ ساله اش-این زادی بود که اولین نفر در گروه ۱۶ نفره لابی ما بود. به هر حال ، پازل فعال سازی مکعب

EVNT

فینال یک فصل سنگین با رویداد Operation Sky Fire مضمون بیگانه را شامل می شود که شامل انواع نوآوری های فضایی برای بازیکنان است. در پایان فصل ، این امکان وجود داشت که سفینه های فضایی را از جاده بیرون بیاورید ، تیم خود را همراهی کرده و بازیکنان دیگر را در ربوده های ناگهانی تحت فشار قرار دهید.

شما می توانید برای دستیابی به اقلام خاص ، از جمله سلاح های قدرتمند ، به منظور دستیابی به مزیت در مسابقات رویال نبرد ، از سفینه اصلی کاوش کنید.

بیگانگان نیز جزیره را از نقطه نظر قرار دادند ، از انگل های کوچکی که به سر شما می چسبند تا سرعت شما را افزایش دهند (با هزینه ای برای سلامتی شما) تا موجودات بزرگتر و تهدیدآمیزتری که در صورت نزدیک شدن به مناطق زرد رنگ بنفش به شما حمله می کنند.

INGame

سیستم اصلاح شده Battle Pass فصل ۷ ، با استفاده از ستارگان به جای سطوح ، اشارات بیشماری به فضا داشت ، مانند یک ایموک اسپوک ، یک گلایدر بشقاب پرنده ، “ربوده شدن” و “معکوس” و “نازک” با موضوع سیاهچاله. بدون زیپ “ایموت که یک توده بیگانه مشترک را تداعی می کند.

اگر مصنوعات بیگانه را در طول فصل برداشته اید ، می توانید سبک های جدیدی را به یک پوست بیگانه قابل تنظیم به نام Kymera اضافه کنید.

پشت صحنه

Epic Games ، سازنده Fortnite خارج از صفحه نیز مشغول بوده است. در سال ۲۰۲۰ ، Epic علیه اپل و گوگل به دلیل پرداخت مستقیم برنامه های تلفن همراه اعتراض کرد. به گزارش وب سایت Space.com TechRadar ، یک قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده در مورد دعوی اپل در روز جمعه (۱۲ سپتامبر) به نفع Epic رای داد.

تویضیحی کامل از دادگاه Epic Games

جدا از اخبار Operation Sky Fire بریم سراغ Epic Games در مقابل اختلافات حقوقی اپل منجر به تداخل خریدهای درون برنامه ای می شود

گفته می شود ، در این حکم شرط لازم نیست که اپل مجبور باشد Fortnite را در App Store بازگردانده و با ادعای Epic “که اپل یک انحصار ضد تراست در بازارهای فرعی معاملات بازی های تلفن همراه است” موافق نیست. شکایت علیه گوگل هنوز حل نشده است.

Case

ماه ها پس از آغاز محاکمه بین Epic Games و Apple ، حکمی صادر شده است که نشان می دهد اپل از قوانین ضد تراست موجود در سطح ایالت کالیفرنیا و فدرال تخطی نمی کند. این حکم به نحوه عملکرد اپل استور در Apple اشاره نمی کند و اجازه نمی دهد بازارهای دیگر در دستگاه های اپل وجود داشته باشند.

با این حال ، قاضی ایوون گونزالز-راجرز دستور دائمی علیه اپل صادر کرده است که درها را برای نحوه پردازش پرداخت ها در برنامه های کاربردی در دستگاه های iOS باز می کند.

در موارد غیرحقوقی ، اپل دیگر مانع از این نخواهد شد که توسعه دهندگان برنامه برای خریدهای درون برنامه ای به خدمات اپل مراجعه کنند. در واقع ، اپل از هیچ خریدی که از خدمات خارج از اکوسیستم خود استفاده می کند ، هزینه تراکنش نمی گیرد.

هنگامی که دستورالعمل اجرایی در ۹۰ روز اجرا می شود ، توسعه دهندگان آزاد خواهند بود که پیوندهایی را به فروشندگان پرداخت خارجی انتخاب کنند. آن تاریخ ۹ دسامبر خواهد بود ، اگرچه در صورت ایجاد نظم حقوقی متضاد دیگری می تواند تغییر کند.

جایزه های داخل بازی

Fortnite طی Operation Sky Fire یک محتوا با مضمون فضایی مدتها قبل از این فصل جاری است. به عنوان مثال ،فصل ۳ شامل یک تلاش طولانی فضانوردان ، سفینه های فضایی و موشک های کوچک بود. پیش از این ، یک گلایدر Millennium Falcon شکل در طول دسامبر ۲۰۱۹ در Winterfest به صورت رایگان در دسترس همه گیمرها قرار داشت.

Fortnite معمولا پوسته های مضمون “جنگ ستارگان” را در ۴ مه ۱۴ اردیبهشت (“روز جنگ ستارگان” یا “May The Fourth be with you”) منتشر می کند ، اگرچه این فرصت را در سال ۲۰۲۱ از دست داد.

این بود رویداد Operation Sky Fire در Fortnite اگر از اونت Operation Sky Fire خوشتون اومد حتما نظراتتون رو برامون بنویسید برامون بنویسید که خیلی بهمون انرژی میده که بازم براتون اخبار مثل رویداد Operation Sky Fire از بخش اخبار سایت گیمریما براتون پوشش بدیم.

 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x