Fortnite Season 3 Chapter 3

جزئیات فصل ۳ چپتر ۳ Fortnite

گرگ سواری در آپدیت جدید Fortnite

fortnite-s3-c3

آخرین آپدیت بازی Fortnite، فصل ۳ چپتر ۳، بالاخره از راه رسید. این آپدیت که با نام Vibin نیز شناخته می شود، ویژگی های جدیدی از جمله Darth Vader، Indiana Jones، rideable wolves و موارد دیگر را به بازی اضافه کرده است.

Vibin پس از رویداد اخیر Collision که اضافه شدن Darth Vader را داشت، حسابی ترند شد. این به‌روزرسانی جزیره را به «یک مهمانی غول‌پیکر» تغییر می‌دهد و چندین  تغییر در نقشه Fortnite اتفاق افتاده است، از جمله یک منطقه کاملاً جدید به نام Reality Falls.

Fortnite Chapter 3 Season 3 Map

علاوه بر Reality Tree، شما میتوانید قارچ‌های پرنده، گیاهان رنگارنگ، آبشارهای غول‌پیکر و تعداد زیادی لوت را در این منطقه پیدا کنید. شما همچنین می‌توانند Reality Seed Pods را از Reality Tree برداشت کنید که در صورت کاشت به نهال‌های واقعی تبدیل می‌شوند. این ها بین مسابقات در همان مکان باقی می‌مانند و به مرور زمان لوت بهتر و بهتری بهتون میدهند.

Mount A Wolf In Fortnite

آخرین به روز رسانی Fortnite دارای حیواناتی مانند گرگ  و گراز های قابل سوار شدن علاوه بر ماشین Hamester، معروف به Baller است. شما می‌توانید با اینها برید داخل بازی و بدون اینکه پیاده بشید شروع کنید به جنگ و تیر اندازی. تازه همزمان که دارید از سواری لذت میبرید میتونید بیلد هم بکنید!

جدیدترین سلاح‌هایی که به بازی اضافه شده‌اند، Designated Marksman Rifle، Hammer Assault Rifle و Two-Shot Shotgun هستند. همچنین اسلحه های  Sidearm Pistol، Revolver، Stinger Submachine Gun، Heavy Sniper Rifle، Firefly Jar، Harpoon Gun، Cow Catcher و Repair Tool تغییر شکل داشته اند.

Fortnite new weapon

بازیکنانی که Battle Pass بازی Fortnite را میخرند می توانند قفل Darth Vader را در شروع فصل باز کنند. ایندیانا جونز نیز کمی بعد اضافه میشود و شما میتوانید آن را آنلاک کنید. Evie، Adira، Stormfarer، Malik و Sabina نیز اضافه خواهند شد. بازیکنان همچنین می توانند یک اکشن فیگور زنده با سر، بازو و پاهای قابل تغییر به نام Snap را کنار هم قرار دهند. این به نظر خیلی حرکت جالبی میاد!

Epic توسعه دهنده فورتنایت، Vibin را اندکی پس از رویداد Collision در ۵ ژوئن ۲۰۲۲ منتشر کرد. شایعات نیز نشان می دهد که Vibin در ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۲(۲۸ شهریور ۱۴۰۱) به پایان می رسد.

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x