اخبار Skull and Bones

یوبی سافت از توسعه بازی Skull and Bones میگوید

بازی Skull and Bones روند خوبی را طی میکند

اخبار Skull and Bones یوبی‌سافت گفته است که توسعه بازی‌هایی که در سال مالی آینده عرضه می‌شوند به خوبی پیش می‌رود و این شامل Skull and Bones بازی دزدان دریایی چندنفره با تاخیر طولانی مدت، نیز می‌شود.

Frederick Duguet، مدیر مالی شرکت یوبی‌سافت، در جریان تماس سه‌ماهه سوم این شرکت با سرمایه‌گذاران، حتی تا آنجا پیش رفت که گفت که این شرکت از جهت هنری و پیشرفت بازی تا کنون “بسیار خوشحال است”.

این به نظر خبر خوبی برای کسانی است که مشتاقانه منتظر بازی بوده‌اند، و اگر دوباره به تعویق نیفتد، به این معنی است که بازی می‌تواند در هر زمانی بین آوریل ۲۰۲۲ و مارس ۲۰۲۳ منتشر شود. Skull and Bones که در E3 2017 معرفی شد، از سال ۲۰۱۳ در حال توسعه است و به عنوان شاخه ای از Assassin’s Creed: Black Flag آغاز شده است. این پروژه به جای اینکه به‌عنوان یک به‌روزرسانی پس از راه‌اندازی منتشر شود، به عنوان خودش تبدیل شد و در Ubisoft سنگاپور توسعه یافت.

Skull and Bones که در ابتدا به عنوان یک عنوان چندنفره همکاری با PvP و عوامل محیطی برای مبارزه با آن معرفی شد، قرار بود در سال ۲۰۱۸ منتشر شود و تا سال ۲۰۱۹ به تعویق بیفتد. در ماه می همان سال، بازی یک بار دیگر در سال مالی ۲۰۲۰/۲۰۲۱ Ubisoft به تعویق افتاد. از زمان اعلام آن، در کنار تاخیرها، گفته شد که فرآیند ساخت بازی مجددا راه اندازی شده است.

اخبار Skull and Bones

گزارشی از جولای۲۰۲۱ بیان کرد که بازی در حال حاضر در حالت آلفا قرار دارد و تاخیرهای زیاد را می توان گردن سوء مدیریت، تغییرات کارکنان و مدیریت، بازخورد شرکت، راه اندازی مجدد سالانه انداخت و این واقعیت که هرگز یک “دیدگاه خلاقانه روشن” پشت آن وجود نداشت. گزارش Kotaku همچنین بیان کرد که این پروژه از بودجه اولیه خود گذشته است و برای یوبی سافت حدود ۱۲۰ میلیون دلار هزینه داشته است. گفته می شد که کارمندان دیگر استودیوهای یوبی سافت شروع به همکاری در توسعه بازی کرده اند.

در ژانویه ۲۰۲۲، اعلام شد که دستیار کارگردان بازی، Antoine Henry، پس از اینکه از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ طراح اصلی بازی بود، قبل از اینکه معاون مدیر آن شود، شرکت را ترک کرد.

به هرحال باید صبر کرد و دید در آینده چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد؛ آیا باز هم شاهد تاخیر Skull and Bones خواهیم بود یا اینکه بالاخره بازی در همین سال منتشر میشود.

نظر شما چیست؟

 

بیشتر بخوانید: سریال Halo برای فصل دوم تمدید شد

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x