What games Are Leaving Game pass in April ?

Xbox Game Pass در این ماه بازی های مستقل مهمی را از دست خواهد داد

بازی هایی که در ماه آوریل ۲۰۲۲ سرویس Game Pass را ترک میکنند

Game Pass

Xbox Game Pass همیشه بازی‌ها زیادی را می‌بیند که می آیند و میروند و در این ماه نیز عناوینی مانند MLB The Show 21 و بازی مستقل Pathway از این سرویس خارج می‌شوند.

با عرض پوزش از طرفداران بیسبال، شانس شما برای امتحان دوباره این بازی به زودی تمام می شود، زیرا از ۱۶ آوریل MLB Show 21 دیگر برای بازی در Game Pass در دسترس نخواهد بود. که شامل هر دو نسخه Xbox One و Xbox Series X|S بازی می شود. این احتمالاً با این واقعیت مرتبط است که MLB The Show 22 در تاریخ ۵ آوریل منتشر می شود و روز اول در Game Pass در دسترس خواهد بود. بنابراین ما چندان متأسف نیستیم، زیرا به هر حال می‌توانید تمام نیازهای خفاش چوبی خود را به زودی تامین کنید.

pathway

چیزی که ما از آن متاسفیم این است که Pathway زیبا نیز در تاریخ ۱۶ آوریل از Game Pass PC حذف می شود. چند سال پیش، Pathway به عنوان یک دانلود رایگان در فروشگاه Epic Games در راستای به روز رسانی در آن زمان در دسترس بود. این یک بازی تاکتیکی است که در سال ۱۹۳۶ اتفاق می‌افتد و در آن سعی می‌کنید نازی‌ها را از هجوم به گنج پنهان در معابد شمال آفریقا جلوگیری کنید، که به طور کلی کار خوبی است.

همچنین بازی Destiny 2 سرویس PC Game Pass را ترک می کند، اما به هر حال آن رایگان است، بنابراین ضرر واقعی ای وجود ندارد.

The Long Dark نیز اواخر این ماه این سرویس را ترک خواهد کرد. این عنوان شما را در حال زنده ماندن از یک رشته کوه برفی می‌بیند، در تلاش برای جست‌وجوی مواد غذایی، در حالی که از سرمازدگی جلوگیری می‌کنید. Permadeath آن را برای افرادی که دوست دارند یک زندگی غیر متعهد داشته باشند بسیار خوب می کند.

Destiny

و در آخر، همچنین خروج از Game Pass در ماه آوریل، بازی کمدی Rain on Your Parade است. در اینجا، شما در نقش یک ابر را بازی می کنید که می خواهد روز همه را کمی بدتر کند. به Katamari Damacy فکر کنید که با بازی Untitled Goose ترکیب شده است. اگر دوست دارید دیگران را بدبخت کنید، قبل از این که از بین برود، این را امتحان کنید.

این بود از بازی های مهمی که در این ماه سرویس گیم پس را ترک میکنند که واقعا عناوین ارزشمندی هستند.

 

 

بیشتر بخوانید: اخبار بیشتر دنیای گیم

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x