بازی‌های رایگان Xbox با Gold برای فوریه ۲۰۲۲ رونمایی شد.

بازی‌های رایگان Xbox با Gold برای فوریه ۲۰۲۲ رونمایی شد.

Xbox

مایکروسافت بازی رایگان Xbox with Gold را برای فوریه ۲۰۲۲ تایید کرد که شامل دو بازی Xbox One و دو عنوان Xbox 360 است.

xbox

هر ماه، مشترکین Xbox Live Gold

هر ماه، مشترکین  Gold با دسته جدیدی از بازی های رایگان پذیرفته می شوند که می توانند به مجموعه خود اضافه کنند. از آنجایی که ژانویه ۲۰۲۲ تقریباً به پایان رسیده است، مایکروسافت پرده بازی های رایگانی را که مشترکین  Gold می توانند برای فوریه ۲۰۲۲ ادعا کنند، برداشته است. طبق معمول، بازی های رایگان از دو عنوان ایکس باکس وان و دو بازی ایکس باکس ۳۶۰ تشکیل شده است. در طول ماه فوریه منتشر شده است.

در ۱ فوریه، مشترکین Xbox Live Gold می‌توانند Broken Sword 5: The Serpent’s Curse را در ایکس باکس وان و Hydrophobia در ایکس باکس ۳۶۰ ادعا کنند. Broken Sword 5: The Serpent’s Curse یک بازی ماجراجویی به سبک کلاسیک است که در آن بازیکنان باید قتلی را حل کنند رمز و راز در همین حال، Hydrophobia تا حدودی یک بازی ماجراجویی بقای سوم شخص کلاسیک Xbox 360 است که در آن بازیکنان باید یک شهر شناور را کشف کنند. Broken Sword 5 تا ۲۸ فوریه برای مشترکین  Gold در دسترس خواهد بود، در حالی که Hydrophobia تا ۱۵ فوریه قابل دریافت خواهد بود.

سپس از ۱۶ فوریه، دو عنوان دیگر به مجموعه بازی‌های رایگان Gold برای فوریه ۲۰۲۲ اضافه می‌شوند. در آن زمان است که کاربران Xbox One می‌توانند Aerial_Knight’s Never Yield را که یک بازی پلتفرمر کوتاه است، ادعا کنند. کاربران ایکس باکس ۳۶۰ می توانند Band of Bugs، یک بازی استراتژی تاکتیکی را به دست آورند. Aerial_Knight’s Never Yield تا ۱۵ مارس و Band of Bugs تا ۲۸ فوریه در دسترس خواهند بود.

xbox

  • Broken Sword 5: The Serpent’s Curse (1 فوریه – ۲۸ فوریه)
  • Aerial_Knight’s Never Yield (16 فوریه – ۱۵ مارس)
  • Hydrophobia (1 فوریه – ۱۵ فوریه)
  • Band of Bugs (16 فوریه – ۲۸ فوریه)

و به لطف نحوه عملکرد بازی های رایگان ایکس باکس با gold، کاربران همچنین تا ۱۵ فوریه فرصت دارند تا یکی از بازی های رایگان با طلا را برای ژانویه ۲۰۲۲ نیز درخواست کنند. بازی Xbox One Aground برای مشترکین Gold تا دو هفته اول فوریه ۲۰۲۲ به صورت رایگان در دسترس خواهد بود.

xbox

اگرچه ممکن است برخی از طرفداران علاقه مند به بررسی Hydrophobia یا برخی از بازی های دیگر در اینجا باشند، منصفانه است که بگوییم بازی های رایگان Xbox با طلا برای فوریه ۲۰۲۲ بعید است نظر هر کسی که فکر می کند مایکروسافت از این برنامه منصرف شده است را تغییر دهد. . واضح است که مایکروسافت تمام تخم‌های خود را در سبد Xbox Game Pass قرار می‌دهد، که برای طرفداران این سرویس خبر خوبی است، اما برای کسانی که فقط به اشتراک Gold علاقه‌مند هستند، خبر بدی است.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x