Blizzard New Game

Blizzard در حال ساخت یک بازی جدید برای PC و کنسول است

Blizzard در حال کار بر روی یک بازی جدید در ژانر Survival است‌‎

طبق اخبار منتشر شده، کمپانی Blizzard در حال ساخت یک بازی جدید ژانر بقا روی PC  و کنسول ها است. با ما همراه باشید تا بررسی جزئیات این خبر بپردازیم.

Blizzard New Game

 

باید منتظر بازی جدیدی از Blizzard در ژانر بقا باشیم که به گفته این شرکت، این بازی در یک دنیای کاملاً جدید اتفاق می‌افتد، «پر از قهرمانانی که هنوز ملاقات نکرده‌ایم»، «داستان‌هایی که هنوز گفته نشده‌اند» و «ماجراجویی‌هایی که هنوز باید زندگی کنیم». این همه اطلاعاتی است که ارسال شده است.

Blizzard سابقه ساخت بازی هایی درخشان همچون StarCraft, World of Warcraft, Diablo, and Overwatch را در کارنامه خود دارد که این موضوع میتواند نوید بخش یک بازی خوب باشد.

بلیزارد تلاش بعدی ما را آغاز می کند. ما در حال رفتن به یک جهان کاملاً جدید هستیم، خانه ای برای یک بازی بقای کاملاً جدید برای رایانه شخصی و کنسول. مکانی پر از قهرمانانی که هنوز ملاقات نکرده ایم، داستان هایی که هنوز گفته نشده اند، و ماجراهایی که هنوز باید زندگی کنیم. قلمرو وسیعی از امکانات، در انتظار کشف شدن.

 

این اطلاعیه با دو اثر هنری همراه است. یکی نشان می دهد که به نظر می رسد یک محیط بان تبردار با کلاه ایمنی جمجمه شکل حیوان و زره سبک در حال گشت و گذار در جنگل است. به نظر می رسد که او مجموعه ای از ردپاهای رنگارنگ را دنبال می کند، و پنجره یا آینه ای در مقابل او به نظر می رسد که پورتالی را به دنیایی دیگر و مدرن تر نشان می دهد.

اثر هنری دیگر چیزی برعکس را نشان می‌دهد: یک جفت نوجوان در یک محیط شهری مدرن که به طور تصادفی با دنیایی فانتزی مواجه می‌شوند، با قلعه‌ای شناور در دوردست.

Blizzard New Game

«بازی بقای اعلام نشده» اولین ملک اصلی جدید Blizzard از زمان عرضه Overwatch در سال ۲۰۱۶ خواهد بود. همچنین اولین تلاش بلیزارد در سبک بقا است که توسط بازی‌هایی مانند Minecraft، DayZ، Don’t Starve و Rust محبوبیت یافته است.

نام بازی، تاریخ عرضه و پلتفرم بازی(ایکس باکس یا پلی استیشن) هنوز مشخص نشده است.

فقدان اطلاعات احتمالاً بیشتر به این واقعیت مربوط می شود که به نظر می رسد پروژه در مراحل اولیه توسعه است، بنابراین استودیو Blizzard برای پنج موقعیت هنری استخدام می کند، دو موقعیت طراحی باز دارد و به دنبال چهار مهندس نرم افزار با تجربه است.

اگر علاقه مند هستید، میتوانید در اینجا درخواست دهید. و فقط فکر کنید، اگر یکی از مشاغل را به دست آورید، در نهایت برای مایکروسافت نیز کار خواهید کرد، زیرا این شرکت در حال خرید اکتیویژن بلیزارد با قیمت ۶۸٫۷ میلیارد دلار در یکی از بزرگترین معاملات خرید در تاریخ سرگرمی است. همچنین این موضوع حدس و گمان های زیادی را بوجود آورده است که آیا این بازی انحصاری است یا خیر!

البته همچنین، شما همچنین می‌توانید برای توسعه‌دهنده‌ای کار کنید که در حال حاضر به دلیل اتهامات جنسی و آزار و اذیت به عنوان بخشی از یک محل کار سمی که باعث شکایت از ایالت کالیفرنیا شده است، گرفتار است.

Activision Blizzard از آن زمان تا کنون مشغول پاکسازی خود بوده است و برنامه‌هایی را برای اطمینان از ادامه تکامل استعدادها و سیستم استخدامی خود به منظور نمایندگی بیشتر ایجاد کرده است و کمیته جدیدی برای مسئولیت‌پذیری در محل کار تشکیل داده است که هدف آن «اندازه‌گیری پیشرفت و اطمینان از مسئولیت‌پذیری» است.

برای بسیاری از کارمندان فعلی و سابق، اقداماتی که شرکت انجام می دهد بسیار کم یا دیر انجام می شود یا به اندازه کافی برای رسیدگی به نگرانی های کارکنان پیش نمی رود. بسیاری همچنان خواستار استعفای مدیرعامل بابی کوتیک هستند و برخی حتی به اتحادیه پیوسته اند.

 

بیشتر بخوانید: هرآنچه درباره Horizon Forbidden West میدانیم

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x