GTA 6 Gameplay Leaked

ویدیو گیم پلی بازی GTA 6 لو رفت!

بزرگ ترین سوتی راکستار سر GTA 6 اتفاق افتاد؟

GTA 6 Pics Leaks - 1

خب میشه گفت اتفاقی که خیلی ها، سال ها منتظرش بودند اتفاق افتاده و ما شاهد بزرگترین لیک از بازی GTA 6 بودیم. راکستار هیچ واکنش رسمی در مورد آن منتشر نکرده است، اما شما می توانید با گشتن در توییتر، یک سری از این ویدیو هارا ببینید. البته به نظر می رسد این ویدیو ها که همین چند ساعت لو رفتند به وضوح نسخه نهایی بازی نیستند.

یکی از ویدیوهای طولانی تر، یک کارکتر زن را نشان می دهد که همراه با یک همدست مرد کار میکند. این در راستای شایعات قبلی است که نشان می‌داد قهرمان های بازی دو نفر، یکی مرد و دیگری زن، خواهند بود. در حالی که فیلم های لو رفته نسخه نهایی بازی نیستند، اما رابط کاربری، کادربندی و تم کلی مطمئنا متعلق به یک بازی در سری GTA است.

GTA 6 Leaks Female

ویدیوی کوتاه‌تر دیگری، قهرمان زن را نشان می‌دهد که در یک جاده خالی قدم می‌زند. با این حال، هدف از این ویدئو به احتمال زیاد نشان دادن ویژگی مکانیک تکان خوردن لباس کارکتر است، که تغییر جدیدی نسبت به GTA 5 است که لباس ها ثابت بودند.

مشخص نیست که این نشت اطلاعات از کجا سرچشمه گرفته است، اما هکری که خود را “teapotuberhacker” در GTAForums می نامد، آن را تایید کرده است. آنها همچنین ادعا می کنند که همان هکری هستند که چند وقت پیش اوبر(Uber – تاکسی اینترنتی اونور آب) را هک کردند.

GTA 6 Pics Leaks

البته این لیک ها همیشه بودند و بعضی از آنها درست و برخی هم غلط بودند؛ چیزی که است ما تا زمانی که بازی رسما منتشر شود نمیتوانیم بفهمیم واقعا قضیه از چه قرار است. این اولین بار است که ما فیلم واقعی از GTA 6 را می بینیم، اما در چند ماه گذشته شایعاتی نیز در مورد جزئیات این بازی شنیده ایم. آنطور که معلوم است این لیک ها افشاگری‌های مربوط به بازی را مربوط به حضور یک قهرمان زن (و همچنین چندین قهرمان) تأیید می‌کند، اما اون دزد دیگر در فیلم ها به راحتی می‌تواند یک NPC باشد.

به احتمال زیاد GTA 6 نوعی بازی لایو سرویس خواهد بود که به مرور زمان ویژگی های جدیدی به بازی اضافه میکند، از جمله شهرهای کاملاً جدید پس از راه اندازی. همچنین اطلاعاتی درمورد بازی در آمریکای جنوبی منتشر شد، اما به نظر نمی‌رسد که غذاخوری موجود در این فیلم در هیچ کشوری در آمریکای جنوبی قرار داشته باشد. احتمالا نقشه این بازی الهام گرفته از همان میامی باشد.

ویدیو های بیشتر GTA 6 را در توییتر ببینید.

بیشتر بخوانید : اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

3.9 11 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x