Call of Duty: Vanguard Zombies اضافه کردن ویژگی Pause

Call of Duty: Vanguard Zombies اضافه کردن ویژگی Pause

پس از ناامیدی زیاد از سوی بازیکنان Call of Duty: Vanguard Zombies، به نظر می رسد که Treyarch بالاخره  ویژگی Pause سرور اختصاصی را اضافه می کند.

call of duty vanguard

ویژگی توقف سرور

Call of Duty: Vanguard Zombies در هنگام راه‌اندازی انتقادات زیادی را به دلیل انواع ویژگی‌های از دست رفته دریافت کرد که تاکنون تعداد کمی از آنها به بازی اضافه شده‌اند. با این حال، دو ماه پس از راه‌اندازی، Treyarch از این الگو خارج می‌شود تا ویژگی توقف سرور را که بسیار درخواست شده بود، ارائه دهد. طبق یک پست وبلاگ اخیر، بازیکنان Call of Duty: Vanguard Zombies بالاخره به زودی می توانند بازی را متوقف کنند.

اگرچه مپ Der Anfang مپ کوچکی است، اما همچنان می‌توانند برای مدتی طولانی ادامه داشته باشند، که عدم وجود ویژگی توقف را برای گیمرها ناامیدکننده‌تر کرده است. مسابقات Call of Duty Zombies تاریخچه ای طولانی دارد و بازیکنان را مجبور می کند تا در صورت نیاز به انجام کار دیگری در زندگی واقعی، مانند استفاده از دستشویی، از شخصی برای نگهداری از crawler استفاده کنند. Call of Duty: Black Ops 4 Zombies یک توقف سرور اضافه کرد و در نتیجه کیفیت زندگی را بهبود بخشید.

call of duty vanguard

Call of Duty: Vanguard با ادامه ناامیدی‌ها

در مورد حالت تفرقه‌انگیز زامبی‌های Call of Duty: Vanguard، برخی از گیمرها شروع به درخواست به‌روزرسانی‌هایی برای Call of Duty: Black Ops Cold War کرده‌اند. با این حال، آخرین به‌روزرسانی Call of Duty: Vanguard Zombies ممکن است این را تغییر دهد. بر اساس یک پست وبلاگ رسمی از Treyarch، که به عنوان پیش نمایش اولیه روز ۱۱۵ عمل می کند، به روز رسانی میان فصل دارای ویژگی های جدید متنوعی است. به نظر می رسد این شامل مکث سرور اختصاصی باشد، اگرچه طبق گزارش ها، پیاده سازی در به روز رسانی آینده تکمیل خواهد شد.

در ادامه این پست اشاره شده است که انتقال Call of Duty: Vanguard Zombies به یک زیرساخت سرور اختصاصی بیش از حد انتظار بوده است. هنگامی که همه چیز آماده شد، امیدواریم که گیم پلی بازی برای مسابقات در همه اندازه ها روان تر شود. با این حال، روند اضافه کردن یک مکث سرور اختصاصی برای مسابقات انفرادی و خصوصی تک نفره پیچیده‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد و منجر به تاخیر می‌شود.

call of duty vanguard

به‌روزرسانی Der Anfang همچنین شامل گیم‌پلی بقای کلاسیک است که به «Shi No Numa» در Void Objective جدید اضافه می‌شود، توانایی ارتقاء سطح مصنوعات در طول مسابقه و سه کاموی Pack-a-Punch جدید موجود در دستگاه پانچ است.علاوه بر این، توسعه دهندگان در حال اضافه کردن سلاح های پشتیبانی جدید هستند. اکنون می‌توانید سلاح‌های Killstreak را در منوی پشتیبانی در Crafting Table پیدا کنید، از جمله Warmachine و Deathmachine. بازیکنان همچنین می‌توانند سلاح های خود را با Combat Shield، Katana و Welgun SMG جدید گسترش دهید. انتظار می رود چندین به روز رسانی اصلی دیگر در اواخر سال ۲۰۲۲ ارائه شود.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x