GTA 6 Has Female Protagonist

احتمالا GTA 6 برای اولین بار کارکتر زن خواهد داشت

به همراه نقشه های بیشتر پس از عرضه GTA 6

Female Character

در طی فعالیت های چندین سال اخیر دنیا به حمایت از زنان و تشویق کردن آنها، راکستار نیز به نظر میرسد میخواهد از این فرهنگِ مردسالارانه دنیای بازی فاصله بگیرد و برای اولین بار یک کارکتر زن را به بازی های GTA اضافه کند.

Jason Schreier از بلومبرگ با حداقل ۲۰ کارمند فعلی و سابق راکستار صحبت کرد که شرکتی را توصیف کردند که به سرعت از یک شرکت سنتی به مدرن تبدیل شده است که برای کارمندان خود ارزش قائل است و برای تعادل بین کار و زندگی تلاش می کند. این فرهنگ جدید همچنین منجر به تغییر بزرگی برای GTA 6 شده است که برای اولین بار در تاریخ این فرنچایز یک قهرمان زن در آن حضور خواهد داشت.

این شخصیت به عنوان یک زن لاتین که به شدت تحت تأثیر سارقان معروف بانک Bonnie and Clyde قرار گرفته است، توصیف می‌شود. او یکی از دو شخصیت قابل بازی در GTA 6 خواهد بود. این یک تغییر بزرگ برای فرنچایزی است که قبلاً زنان را فقط به عنوان قربانی یا ابزاری جنسی نشان می‌داد. در این گزارش همچنین اشاره شده است که داستان GTA 6 سعی می‌کند از شوخی‌هایی که اقلیت هارا اذیت میکند دوری کند.

GTA Map

در این گزارش به نقشه بازی GTA 6 هم اشاره شده است.راکستار هنوز رسماً تأیید نکرده است که GTA 6 دقیقاً از کدام قسمت از جهان الگوبرداری خواهد کرد یا اینکه بازی بعدی این سری دقیقاً چقدر بزرگ خواهد بود. با این حال، بلومبرگ که ادعا می‌کند نقشه GTA 6 بر اساس شهر میامی آمریکا ساخته شده است و مناطق جدید و حتی شهر های دیگر پس از عرضه به بازی اضافه می‌شوند. احتمالا این بازی بخش های زیادی از آمریکای شمالی (کانادا) و جنوبی (ایالات متحده آمریکا) را پوشش میدهد.

در حالی که این عنوان بدون شک جاه طلبانه ترین بازی راکستار تا به امروز خواهد بود و شاید یکی از جاه طلبانه ترین بازی تاریخ باشد، انتظارات اولیه برای نقشه بزرگ آن باید کاهش یابد. به گفته کسانی که با این پروژه آشنا هستند، تصمیم گرفته شد تا GTA 6 را در نسخه ای خیالی از میامی و مناطق اطراف آن قرار درست کنند. پیش از این نیز شایعاتی وجود داشت که نقشه GTA 6 بر اساس Vice City خواهد بود.

GTA City

پس از عرضه بازی، شهرهای جدید و مناطق بزرگ احتمالاً از نقاط مختلف جهان اضافه خواهند شد، زیرا گزارش بلومبرگ این ادعا را تأیید می کند که برخی از مناطق بازی از بخش هایی از جهان خارج از ایالات متحده آمریکا الهام گرفته شده است.

 

بیشتر بخوانید: GTA 6 از سال ۲۰۱۴ در دست ساخت بوده!

 

نوشته های مرتبط

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x