Halo infinite: سیستم Armor core در فصل 2 تغییر خواهد کرد.

Halo infinite: سیستم Armor core در فصل ۲ تغییر خواهد کرد.

Halo infinite

بازیکنان Halo Infinite می توانند انتظار افزایش قابل توجهی در آزادی سفارشی سازی خود با بازسازی آینده سیستم Armor core داشته باشند.

Halo infinite

طرفداران Halo Infinite به لطف تغییرات آتی در سیستم Armor core بحث برانگیز به زودی آزادی بیشتری برای سفارشی کردن زره خود خواهند داشت. در پخش زنده رسمی Halo Infinite Season 2، تایید شد که توسعه دهندگان به دنبال حذف محدودیت های ناشی از سیستم Armor core هستند.

زمانی که حالت چندنفره Halo Infinite در نوامبر ۲۰۲۱ راه اندازی شد، در ابتدا به لطف مدل رایگان بازی، تعداد زیادی را مشاهده کرد. با این حال، سیستم هسته زرهی Halo Infinite به دلیل ماهیت محدود کننده آن در مقایسه با سیستم های سفارشی سازی عناوین قبلی Halo، محل بحث و مناقشه بین طرفداران قدیمی Halo بوده است.

Armor core به‌عنوان یک پیش‌تنظیم پایه برای سفارشی‌سازی عمل می‌کنند، و بازیکنان مجبور می‌شوند تا قطعات زره مخصوص Armor core انتخابی خود را انتخاب کنند. این سیستم به دلیل اختلال قابل توجهی در گزینه های سفارشی سازی و محدود کردن بی مورد توانایی ترکیب و مطابقت مورد انتقاد قرار گرفته است.

جری هوک، رئیس طراحی ۳۴۳ صنعت، در جریان پخش زنده فصل ۲ Halo Infinite، تأیید کرد که تیمش به دنبال حذف سیستم Armor core فعلی است. جری هوک با درک این موضوع که سیستم Armor core یک گام به عقب برای سفارشی‌سازی بوده است، گفت: «ما واقعاً قدرتی را که Halo: Reach و Halo 3 به امتیازدهی به بازیکنان اجازه می‌دادند همه چیز را با هم ترکیب کنند، از دست دادیم».

در بازی‌هایی مانند Halo: Reach و Halo 3، بازیکنان برای تجهیز Helmet، قطعات زره و پوشش‌های رنگی زره آزاد بودند، که شخصی‌سازی زره‌ها را به جنبه مهمی از پیشرفت چند نفره تبدیل می‌کرد، زیرا بازیکنان به دنبال باز کردن قطعات بیشتر بودند.

halo-infinite

فعال کردن یک آرایه کامل از گزینه‌های سفارشی‌سازی، کمی کار را از ۳۴۳ Industries می‌گیرد. در ابتدا، فقط Helmet، ویزورها و پوشش‌های رنگی هستند که توسط Armor core محدود نمی‌شوند، زیرا به راحتی اجرا می‌شوند. در نهایت، این به بقیه قطعات زره مانند شانه ها و صفحات سینه گسترش می یابد.

این احتمالاً شامل زره‌هایی مانند زره‌های سامورایی Yoroi از رویداد Fracture: Tenrai نمی‌شود، زیرا شکل منحصربه‌فرد آن با اکثر زره‌های اسپارتی ناسازگار است. حذف سیستم Armor core همچنین می تواند به این معنی باشد که زره های رویداد آینده ممکن است به گونه ای طراحی شوند که با سفارشی سازی سازگارتر باشند.

زمانی که توسعه دهندگان به بازخورد بازیکنان گوش می دهند و تغییرات مناسب را دنبال می کنند، همیشه نشانه خوبی است. فرنچایز Halo سابقه طولانی در آزادی سفارشی‌سازی دارد، و اگرچه سیستم Armor core قرار بود یک تغییر منحصربه‌فرد و جالب در فرمول باشد، اما در نهایت منجر به تجربه سطحی‌تری برای بازیکنانی شد که سعی می‌کردند خود را از طریق لباس‌های زرهی منحصربه‌فرد خود ابراز کنند. این تغییر، همراه با سایر محتوای جدید Halo Infinite فصل ۲، مانند نقشه‌ها و حالت‌های جدید، می‌تواند به احیای جامعه چند نفره رو به زوال Halo Infinite کمک کند.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

Halo Infinite هم اکنون برای PC، Xbox One و Xbox Series X/S در دسترس است.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x