UFL

رونمایی از گیم پلی بازی UFL 2022

کریستیانو رونالدو جدید ترین پارتنر UFL

دیشب UFL، طی یک ویدیو یک تریلر از گیم پلی خودش معرفی کرد؛ همچنین رونالدو ستاره پرتغالی احتمالا روی کاور بازی خواهد بود! با ما همراه باشید تا به بررسی جزئیات این خبر بپردازیم.

Ronaldo-UFL

 

UFL، بازی فوتبالی که به دنبال رقابت با فیفا است، از اولین گیم پلی خود به صورت انحصاری دیشب رونمایی کرد. تاریخ دقیقی برای عرضه بازی مشخص نشده است، اما این بازی در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد و شش سال است که در حال توسعه است. UFL همچنین طی یک حرکت شوکه کننده از جدید ترین سفیر خودش یعنی کریستیانو رونالدو رونمایی کرد که احتمالا روی کاور این بازی نیز خواهد بود.

تریلر گیم پلی جدید نشان می دهد که بازی در Unreal Engine چگونه به نظر می رسد. ما بازیکنان، منوهای درون بازی، نحوه سفارشی کردن بازی و تایید اینکه UFL اواخر امسال برای Xbox Series X/S، Xbox One، PS5 و PS4 عرضه می‌شود، را خواهیم دید. بنابراین دارندگان کنسول های نسل ۸ نگران نباشند! این بازی در “وضعیت نهایی توسعه خود” است، بنابراین امیدواریم که خیلی طولانی نباشد.

تریلر رسمی معرفی شده از گیم پلی بازی UFL:

در طی یک افشاگری، Strikerz فاش کرد که UFL دارای یک حالت رتبه‌بندی و بدون رتبه است و همچنین به شما امکان می‌دهد به صورت آفلاین با مسابقات ۲v2 و ۳v3 بازی کنید. علاوه بر این، “رویدادهای ویژه” وجود دارد. این بازی عمدتاً حول حالت ویژه خود، لیگ جهانی فوتبال آنلاین UFL می چرخد.

در اینجا، بازیکنان می توانند تیم خود را ایجاد کنند و با “سیستم Match-Making منصفانه و Division-Based ” بازی کنند. بخش ها به هر Division مرتبط هستند و هر season می توانند یک سال کامل ادامه داشته باشند و در پایان سال یک بازیکن قهرمان UFL می شود.

UFL GamePlay

Strikerz قول می دهد که Match-Making کاملاً بر اساس تکنیکی ساخته می شود که بازیکنانی را با سطح مهارت تقریباً یکسان در برابر یکدیگر قرار می دهد. اگر به اندازه کافی خوب هستید، می‌توانید در نهایت با حضور در مسابقات حرفه‌ای و همچنین جوایزی برای مهارت‌های خود، وارد بخش برتر UFL شوید. علاوه بر این، یک رتبه بندی تیمی جداگانه وجود خواهد داشت، بنابراین می توانید به صورت رقابتی در مقابل دوستان خود بازی کنید.

بازی UFL رایگان خواهد بود و Strikerz می‌گوید این بازی “عادلانه” خواهد بود و شما می‌توانند با بازیکنان تیم‌های معروف فوتبال، تیم خودتان را بچینید و بازی کنید. در کل حدود ۵۰۰۰ بازیکن واقعی وجود دارد. هنوز جزئیاتی در مورد Micro-Transaction ها ارائه نشده است، اما به نظر می رسد که می توانید تیم خود را هم به صورت رایگان و هم پولی رشد دهید(گرچه پول خرج کردن تاثیری در روند اصلی بازی ندارد).

Strikerz توضیح می‌دهد که هرچه بیشتر بازی کنید و بیشتر برنده شوید، فرصت‌های بیشتری برای بهتر کردن تیمتان وجود خواهد داشت؛هم با جذب بازیکنان جدید و هم قوی‌تر کردن بازیکنانی که از قبل دارید.

UFL

تصاویر منوی درون بازی نشان می دهد که بازی به شما امکان می دهد همه چیز را برای تیم، بازیکنان و باشگاه خود سفارشی کنید تا آنطوری که خودتان میخواهید آن را دیزاین کنید. علاوه بر این، یک Team Pass وجود دارد که شبیه نوعی سیستم Battle Pass است، با ماموریت ها و چالش های خاص خودش.

روشی که تیم خود را راه اندازی می کنید بسیار شبیه به FIFA Ultimate Team است، جایی که شما باید تیمی را با بهترین بازیکنان ممکن بسازید که علاوه بر اینکه بازیکنان به صورت فردی قوی هستند، باید ترکیب خاصی با یکدیگر داشته باشند. شما می توانید برای تیم خود تعیین کنید که کدام پیراهن را می پوشند و همچنین در کدام استادیوم بازی می کنید. هنوز مشخص نیست که چگونه می توانید قفل این گزینه ها را باز کنید.

UFL GamePlay

این بازی که اولین بار در Gamescom 2021 معرفی شد، قصد دارد تا غول‌های ژانر فوتبال را از کنار بزند و شاید با توجه به افت شدید PES(Efootball) و گیم پلی پر انتقاد FIFA موفق به انجام همچین کاری شود. آنها سعی می کنند با کمک بازیکنان بزرگ فوتبال خودشان را بهتر به دنیا بشناسون اند.

کریستیانو رونالدو، کوین دی بروین، روملو لوکاکو، روبرتو فیرمینو و الکساندر زینچنکو، وستهام یونایتد، اسپورتینگ، شاختار دونتسک، بوروسیا مونشن گلادباخ، بایر لورکوزن، بشیکتاش، موناکو، سلتیک، رنجرز و هشتگ یونایتد سفیران این بازی هستند.  این ها در حال حاضر شرکای UFL هستند و شرکای بیشتری در آینده اعلام خواهد شد.

در حال حاضر، تاریخ انتشار دقیقی برای UFL نداریم، اما واضح است که شرکت سازنده می خواهد این بازی را امسال برای Xbox Series X/S، Xbox One، PS5 و PS4 منتشر کند.

UFL

شاید ظهور UFL نقطه عطفی در دنیای بازی های فوتبالی باشد که چندین سال است دارد خاک میخورد، از EFootball با آن افتضاحی که چندین سال است به بار میاورد بگذریم، حتی فیفا هم دیگر خیلی وقت هست شبیه ساز واقعی فوتبال نیست.

گیم پلی فیفا تقریبا از فیفا ۱۷ تا به امروز با یک شیب کندی رو به افول بوده است و امروز بیشتر شبیه به فوتبال خیابانی یا مسابقه دو میدانی است تا یک فوتبال واقعی. عرضه UFL میتواند FIFA یا PES را به خودشان بیاورد برای رقابت و یا خودش آنقدری خوب باشد که ما نیز به UFL مهاجرت کنیم. هرچه هست به شدت مشتاق تجربه این بازی هستیم!

شما نظرتان در این باره چیست؟

 

بیشتر بخوانید: هرآنچه درباره Horizon Forbidden West میدانیم

 

 

نوشته های مرتبط

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x