Hitman Trilogy

Hitman Trilogy با نقشه و محتوای جدید ژانویه ۲۰۲۲ منتشر میشود

سه گانه Hitman بر روی گیم پس!

Hitman 3 وارد سال دوم می‌شود و امروز، IO Interactive اطلاعاتی در مورد انتظاراتی از آن میتوانیم داشته باشیم ارائه کرد. با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی جزئیات این خبر بپردازیم.

Hitman

 

Hitman با قابلیت جدیدی در راه است. یکی از جالب‌ترین بخش‌هایی که باید از سال ۲ انتظار داشت، حالت جدیدی به نام Freelancer است که برنامه‌ریزی استراتژیک و یک خانه امن قابل کاستومایز کردن را معرفی می‌کند.

در بهار امسال، این حالت دارای Safehouse Agent 47 است. این فضای بازی قابل تنظیم است زیرا به شما امکان می دهد دقیقاً نوع هیتمن خود را انتخاب کنید. همانطور که از طریق Freelancer پیشرفت می کنید، مناطق بیشتری از Safehouse را می توان باز کرد و گزینه های سفارشی سازی جدیدی در دسترس خواهند بود.

منطقه را می توان تزئین کرد، مکانی برای تعویض کت و شلوار برای شما وجود دارد، می توانید یک میدان تیر در آن داشته باشید و موارد دیگر. همچنین یک منطقه مهم است زیرا همه برنامه ریزی های قبل از ماموریت شما در آنجا انجام می شود.

در اینجا، مامور ۴۷ به یک “مرکز ماموریت” دسترسی خواهد داشت که در آن می‌تواند تمام کمپین‌های فریلنسر موجود در حال حاضر را مشاهده کند، که هر کدام نماینده یک شرکت جنایی در سراسر جهان هستند. شما می توانید کمپین دلخواه تان را انتخاب کنید. برای هر کمپین، باید ترتیبی را که می خواهید برای انجام ماموریت ها انتخاب کنید. پس از هر ماموریت، برای ذخیره سازی مجدد، تامین مجدد و برنامه ریزی استراتژیک حرکت بعدی خود به خانه امن برمی گردید.

ماموریت‌های کمپین برای تناسب با حالت Freelancer بازسازی شده‌اند. به عنوان مثال، مکان ها دارای انواع NPC جدید هستند که می توانند به پیشرفت شما کمک کنند یا مانع پیشرفت شما شوند. تامین کنندگان سلاح ها و آیتم های مختلفی را ارائه می دهند و برخی NPC ها به رهبران هشدار می دهند و کار شما را دشوارتر می کنند.

علاوه بر این NPC ها، چندین عنصر دیگر وجود دارد که کمپین های Freelancer را منحصر به فرد می کند. شما می توانید گاوصندوق، مخفیگاه های مخفی و حتی سایر آدمکش های NPC را پیدا کنید.

برخلاف کمپین اصلی هیتمن، تجهیزات در این حالت پایدار نخواهد بود، هر چیزی که در یک ماموریت بیاورید و به محل امن برنگردانید گم می‌شود. جستجوی تجهیزات در یک تامین کننده یکی از راه‌های ذخیره مجدد موجودی یا حتی جایگزین کردن چیزی است که گم کرده‌اید. در فریلنسر، مواد مصرفی باید دوباره ذخیره شوند زیرا در این حالت هیچ عرضه ای از ICA وجود نخواهد داشت.

در کنار حالت Freelancer، بازیکنان نقشه جدیدی را نیز دریافت خواهد کرد که راکی نام دارد و IO قول داده است که اطلاعات بیشتری در مورد آن در اواخر امسال فاش شود.

Hitman Trilogy

در ۲۰ ژانویه یک حالت بازی جدید به نام Elusive Target Arcade عرضه می شود. این حالت بازی کاملاً جدید، مفهوم Elusive Target را با مخلوط کردن فرمول با چالش‌های جدید و پاداش‌های قابل باز شدن به سطح بعدی می‌برد. با این حال نگران نباشید: همچنان جوهره آنچه که Elusive Targets را سرگرم کننده می کند حفظ می کند.

چیزی که در مورد آن جالب است، این است که هر قرارداد Arcade شما را موظف می کند تا اهداف فراری متوالی را از بین ببرید. هر یک باید تکمیل شود تا به مرحله بعدی بروید و عوارض دیگری نیز به قرارداد اضافه می شود. اگر در هر زمانی یک قرارداد Arcade شکست بخورید، قبل از اینکه بتوانید دوباره آن را امتحان کنید، یک قفل ۱۲ ساعته روی آن خواهد آمد تا بازی چالشی تر بکند.

در ۲۰ ژانویه، بازی Arcade با سه قرارداد Arcade در دسترس خواهد بود، که هر کدام دارای اهداف Elusive از یک بازی خاص در سه گانه World of Assassination هستند. برای مثال، Ellipses Arcade Contract دارای سه هدف از Hitman 3 است و دو Arcade Contract دیگر نیز در ۲۰ ژانویه با اهداف Hitman 1 و Hitman 2 در دسترس خواهند بود. قراردادهای Arcade بیشتری در طول سال اضافه خواهند شد.

همچنین در طی این رونمایی اعلام شد که Hitman VR در ۲۰ ژانویه برای PC منتشر میشود. این بازی برای همه دارندگان Hitman 3 در دسترس خواهد بود. جزئیات کامل سخت افزاری مورد نیاز قبل از راه اندازی فاش خواهد شد.

Hitman Trilogy

در PC، گزینه فعال کردن Ray Tracing اواخر امسال ارائه می شود. با بازتاب‌های بهتر و سایه‌های بهتر، IO می‌گوید که مکان‌ها بهتر از همیشه به نظر می‌رسند و این فناوری برای همه مکان‌ها در سه‌گانه World of Assassination فعال می‌شود.

علاوه بر این، این بازی همچنین از فناوری XeSS اینتل استفاده می کند که از یادگیری ماشینی برای ارائه عملکرد بیشتر با کیفیت تصویر واقعاً خوب استفاده می کند. تیم توسعه همچنین VRS (شاید با نرخ متغیر) را برای تقویت عملکرد رایانه شخصی با سایه زدن در فرکانس‌های مختلف پیاده‌سازی خواهد کرد.

و در نهایت، سه‌گانه Hitman در ۲۰ ژانویه عرضه می‌شود. همه بازی‌ها را در یک بسته یکجا میتوانید بگیرید.

این بازی به صورت دیجیتالی برای PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X/S و Epic Games Store  و Steam، در دسترس خواهد بود. همچنین این سه گانه روی Game Pass نیز منتشر میشود.

 

 

بیشتر بخوانید: نامزد های مراسم GDC Awards معرفی شدند

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x