بازی Hogwarts Legacy برای سال ۲۰۲۳ تاخیر خورد

تاریخ جدید Hogwarts Legacy، اوایل سال ۲۰۲۳

Tweet

طبق اخبار رسمی بازی Hogwarts Legacy در ۱۰ فوریه ۲۰۲۳(۲۱ بهمن ۱۴۰۱) منتشر می شود. این یک تاخیر چند ماهه است و تاریخ انتشار اولیه آن، اوایل سال ۲۰۲۳ اعلام شده است. استودیو سازنده در اعلامیه ای این تاخیر رو اعلام کرد اما در این پست اشاره ای نشده است که چرا توسعه دهندگان به چند ماه دیگر برای ساخت بازی نیاز دارند و صرفاً اعلام می کند که آنها به “کمی زمان بیشتری برای ارائه بهترین تجربه ممکن بازی نیاز دارند.

این اولین تاریخ انتشار قطعی برای Hogwarts Legacy است که از زمان معرفی گیم پلی آن در بهار، چیز زیادی در مورد آن نشنیده بودیم. همچنین تایید شده است که تاریخ انتشار جداگانه ای برای پورت سوییچ وجود دارد، اگرچه هنوز تایید نشده است.

J K Rowling

بازی Hogwarts Legacy با ری اکشن های متفاوتی روبرو شده است. در حالی که برخی از طرفداران مشتاقانه منتظر این RPG آینده هستند و ادعا دارند که بازیکنان باید از توسعه دهندگان حمایت کنند، برخی دیگر با توجه به ترنسفوبیا(ضد افراد ترنس) مکرر جی کی رولینگ در سال های اخیر، انتقادات خودشان را دارند. با توجه به اینکه موفقیت هری پاتر به شدت با عقاید سیاسی و فرهنگی رولینگ مرتبط است، این تضاد باعث شده است که برخی از این بازی حمایت نکنند!

البته Warner Bros. Games از حملات مداوم رولینگ به جامعه ترنس ها دفاع کرده و گفته است “او حق دارد نظر شخصی خود را در رسانه های اجتماعی بیان کند.

Hogwarts-Legacy-delayed

به همین دلیل، برخی از تولیدکنندگان محتوا و رسانه‌های خبری تصمیم گرفته‌اند که بازی را در زمان انتشار تحریم کنند، دقیقاً مانند آنچه که در مورد بازی های Activision Blizzard در هنگام افشای اتهامات سوء استفاده در این شرکت اتفاق افتاد. تصمیم هایی که واقعا به نظر میرسد زیاده روی است و کمکی که به اصل قضیه نمیکند.

ترنسفوبیا رولینگ تنها مشکلی نیست که Hogwarts Legacy در طول توسعه خود با آن روبرو بوده است. قبل تر در مراحل اولیه، مشخص شده بود که دو تا از کارمندان این شرکت که متهم به آزار جنسی شده بودند از کار خودشون اخراج شده بودند! خلاصه این بازی راه پر پیچ و خمی را طی کرده است(یا هنوز میکند).

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x