اخبار بازی Diablo 2: Resurrected

اخبار بازی Diablo 2: Resurrected

اخبار بازی Diablo 2: Resurrected

اخبار بازی Diablo 2: Resurrected

Blizzard توضیح می دهد که چرا کسانی که بازی Diablo II: Resurrected در مانیتورهای فوق عریض را انجام می دهند، صفحه نمایش آنها به ۱۹: ۹ محدود می شود.

نسخه Diablo II: Resurrected تست بتای خود را پشت سر گذاشته و تنها چند هفته تا انتشار کامل بازی باقی مانده است، Blizzard اطلاعات بیشتری را در مورد برخی ویژگی ها از جمله پشتیبانی از مانیتور فوق عریض ۲۱: ۹ ارائه می دهد.

اخبار بازی Diablo 2: Resurrected

در حالی که بازی بر روی یک مانیتور ultrawide قابل پخش است اما از نسبت ابعاد کامل ۲۱: ۹ کامل پشتیبانی نمی کند، بلکه فقط در ۱۹: ۹ گسترش می یابد.

پشتیبانی از ۲۱: ۹ در آلفای فنی بازی گنجانده شده بود، اما در نسخه بتا اخیر به ۱۹: ۹ کاهش یافت و بسیاری از بازیکنان در تعجب بودند که چرا این اتفاق افتاده است.

اخبار بازی Diablo 2: Resurrected

همانطور که پیداست ، دلیل خوبی برای محدودیت وجود دارد ۲۱: ۹ باعث میشود بازی کرش کند!

در حالت کلی، بازی با نسبت ابعاد فوق العاده وسیع باعث می شود بازیکنان بتوانند از محدوده های بیشتری از آنچه بازی برای آن تدارک دیده استفاده کنند و غرق در محیط بازی شوند. 

اخبار بازی Diablo 2: Resurrected

برای حفظ یکپارچگی تجربیات همه و ارتقاء شرایط بازی برابر برای همه، کسانی که دارای مانیتورهای فوق عریض هستند می توانند محدوده نمایش صفحه بازی خود را تا ۱۹: ۹ (حداکثر طول محدوده های محدودیت درون بازی) افزایش دهند.  

Blizzard همچنین دلیل خود را برای حذف پشتیبانی TCP/IP ، ویژگی موجود در نسخه اصلی Diablo II روشن کرد و اعلام کرد این ویژگی به دلیل ” حفاظت از مسائل مربوط به امنیت ” در بازی حذف شده است.

اخبار بازی Diablo 2: Resurrected

بلیزارد می نویسد:

“ما می دانیم که حذف این ویژگی مانع بزرگی را برای تعدادی از بازیکنان با استعداد در جامعه ما ایجاد می کند”

با این حال اولویت ما این است که اکوسیستم این بازی را تا حد ممکن برای همه بازیکنان خود ایمن نگه داریم.

” تغییرات بیشتری در لابی کنسول ها در نسخه کامل بازی ایجاد می شود و به بازیکنان اجازه می دهد تا بر اساس فعالیت های مختلف به راحتی با سایر بازیکنان گروه بندی شوند.

اخبار بازی Diablo 2: Resurrected

علی رغم درخواست بازیکنان، Blizzard نسخه های کنسولی Diablo II: Resurrected را شامل توانایی ایجاد لابی های سفارشی نمیکند. Diablo II: Resurrected وقتی در ۲۳ سپتامبر برای تمامی پلتفرم ها منتشر خواهد شد و اکنون برای پیش سفارش در دسترس است.

” این بازی در حالی منتشر می شود که بلیزارد همچنان با پیامدهای شکایت ایالت کالیفرنیا در  رابطه با تبعیض و آزار و اذیت علیه زنان درگیر است “

با گیمریما همراه باشید و برای اطلاع  از آخرین اتفاقات دنیای گیم روی اخبار کلیک کنید

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x