Horizon Forbidden West دو به‌روزرسانی را همزمان منتشر می‌کند.

Horizon Forbidden West

Developer Guerrilla Games جدیدترین وصله‌های خود را برای Horizon Forbidden West منتشر می‌کند و طیف گسترده‌ای از مشکلات را با RPG اکشن جهان باز حل می‌کند.

Horizon Forbidden West

از زمان انتشار Horizon Forbidden West در ماه فوریه، Guerrilla Games سخت در تلاش بوده تا باگ‌ها را برطرف کند و تعادل را بهبود ببخشد. این سازنده هفته گذشته Patch 1.09 را منتشر کرد که مشکلات مختلفی را با RPG اکشن جهان باز خود برطرف کرد.

این استودیو روز چهارشنبه دو پچ جدید را دنبال کرد که پچ‌های ۱٫۱۰ و ۱٫۱۱ را در یک به‌روزرسانی برای Horizon Forbidden West ترکیب کردند. آخرین وصله ها شامل ۵۷ اصلاح و بهبود مختلف، از جمله حل مشکلات مربوط به گیم پلی، گرافیک، عملکرد، رابط کاربری و پیشرفت جستجو هستند.

توسعه‌دهندگان با شروع تلاش‌ها و رفع‌های پیشرفت، باگی را که مانع از تعامل برخی بازیکنان با NPC Kotallo در جریان داستان اصلی، «آسمان شکسته» می‌شد، برطرف کردند. استودیو همچنین مشکل به‌روزرسانی نشدن اهداف را در طول تلاش اصلی «بال‌های ده» ممنوعه وست برطرف کرد. این وصله به‌علاوه مشکلات پیشرفت را با کوئست‌های جانبی «Thirst for the Hunt» و «Boom or Bust» حل کرد.

صحنه برش برای تلاش “What Was Lost” نیز اکنون به درستی پخش می شود و بازیکنان دیگر نباید با مشکلی روبرو شوند که در آن دشمنان کوست در مکان های غیرقابل دسترسی تخم ریزی می کنند. علاوه بر این، به‌روزرسانی چندین باگ در فعالیت‌های جهانی Horizon Forbidden West را برطرف می‌کند.

Horizon Forbidden West

در ادامه، اکثر اصلاحات و تنظیمات گیم پلی مربوط به مهارت ها، زره ها و سلاح های Horizon Forbidden West است. توسعه دهندگان چندین اشتباه و اشکالات را با اسلحه های افسانه ای حل کردند، از جمله مشکلات متعدد با کمان سایه مرگ و دستکش های خردکن.

این وصله همچنین به اشکالات انیمیشن، نمادها و نکات ابزار نادرست، اشتباهات در آموزش‌ها، و برخی موارد و ارتقاهایی که محاسبات آماری اشتباه دارند، پرداخته است. همچنین یک اشکال تا حدی طنزآمیز را برطرف کرد که در آن تلاش برای پرتاب سنگ در عوض باعث می‌شد Aloy یک حمله غوغایی سنگین انجام دهد.

رفع باقی مانده گیم پلی مشکلات دشمنان مختلف در Horizon Forbidden West را برطرف می کند. تخم ریزی Apex و Evolved Machines اکنون با توجه به تعداد کشته های بازیکن تعیین می شود تا سطح، همانطور که هدف اصلی بود. همچنین مشکلات مربوط به Apex Bristleback و Thunderjaw استاندارد که هرگز در جهان باز تولید نمی‌شوند را برطرف کرد.

Ploughhorn، Rockbreaker، Slaughterspine و Snapmaw نیز اکنون لوت صحیح را رها می کنند. در نهایت، برای بهبودهای مرتبط با دشمن، وصله‌ها تعدادی از اشکالات را با Skydrifters، Tiderippers و دشمنان انسانی برطرف می‌کنند.

Horizon Forbidden West

مابقی نکات وصله‌ای، جزئیات مربوط به عملکرد، رابط کاربری، گرافیک، انیمیشن و مشکلات فیزیک را برطرف می‌کنند. این موارد شامل کاهش تصادفات، سینماتیک پایدارتر، رندر بهتر شاخ و برگ، دید بهتر در زیر آب، بهبود نور، افزایش مقیاس وضوح پویا و انیمیشن های باگ کمتر است. به‌روزرسانی‌های ۱٫۱۰ و ۱٫۱۱ همچنین اشکالات رابط کاربری Forbidden West را برطرف می‌کنند، مانند سیاه شدن صفحه هنگام تلاش بازیکنان برای دسترسی به میز کار.

متأسفانه، پچ یادداشت ها همچنین پنج مشکل شناخته شده اما حل نشده با Horizon Forbidden West را فهرست می کنند. برخی از این مشکلات طولانی مدت هستند، مانند نقص در تلاش جانبی “Blood Choke” و باز نشدن قفل تروفی “Upgraded Every Pouch Type”. با این حال، Horizon Forbidden West دارای اشکالات جدیدی است که Guerrilla Games هنوز آنها را حل نکرده است. امیدواریم که استودیو به ارائه اصلاحات با نرخ فعلی ادامه دهد و زمان زیادی تا آپدیت بعدی Forbidden West باقی نمانده است.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

Horizon Forbidden West هم اکنون برای PS4 و PS5 در دسترس است.

نوشته های مرتبط

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x