اطلاعات جدید لو رفته Call of Duty Vanguard

اطلاعات جدید لو رفته Call of Duty Vanguard

اطلاعات جدید لو رفته Call of Duty Vanguard چیست؟

بنابر اطلاعات جدید لو رفته Call of Duty Vanguard و تصاویر فاش شده آنلاین ، به نظر می رسد طرفداران Call of Duty اواخر امسال با ورود بعدی در این فرانچایز به نام Call of Duty: Vanguard به جنگ جهانی دوم باز می گردند.

Charlie Intel گزارش می دهد که به روز رسانی فصل ۵ بازی Call of Duty: Black Ops Cold War شامل برخی فایل های مخفی بود که جزئیات پیش سفارش عنوان Call of Duty 2021 را نشان می داد. تهیه کننده های اطلاعات data miners تصاویر را بیرون کشیدند و شروع به اشتراک گذاری آنلاین کردند. اکتیویژن برخی از این پست ها را با اخطارهای حذف حق نسخه برداری ملاقات کرده و آنها را مجبور به حذف کرده است.

خود تصاویر مشروع به نظر می رسند و این نشان می دهد که Call of Duty: Vanguard عنوان رسمی بازی خواهد بود و در جنگ جهانی دوم تنظیم می شود.

این نشت همچنین حاوی اطلاعات دقیق در مورد نسخه نهایی Vanguard است ، از جمله دسترسی زودهنگام به یک بتا باز برای مشتریان پیش سفارش. کسانی که Ultimate Edition را خریداری می کنند ، تعداد انگشت شماری اپراتور ، سلاح استادکار ، بسته اسلحه ، مقداری XP جایزه و سایر پاداش های مختلف دریافت می کنند.

بین اطلاعات جدید لو رفته Call of Duty Vanguard این تصاویر به آرت‌ورک، ادیشن‌های مختلف و بتل‌پس احتمالی Call of Duty: Vanguard اشاره دارد. تصاویر مذکور به خاطر قوانین کپی‌رایت از بسیاری از اکانت‌های توییتر و سایت‌ها پاک شده است.

تصاویر فاش شده اشاره ای به تاریخ انتشار Call of Duty: Vanguard ندارند. در حال حاضر مشخص نیست که اکتیویژن چه زمانی از بازی جدید به طور رسمی رونمایی می کند. ما در مورد نشتی با Activision تماس گرفته ایم و در صورت شنیدن خبر ، داستان را به روز خواهیم کرد.

همچنین در ارتباط با اطلاعات جدید لو رفته Call of Duty Vanguard شایعاتی در شبکه‌های اجتماعی شنیده می‌شود که بازی Call of Duty: Vanguard در تاریخ پنجشنبه ۲۸ مرداد ماه معرفی خواهد شد. البته هیچ کدام از منابع دقیقا به معرفی بازی اشاره‌ای نکرده‌اند و به نظر می‌رسد در این تاریخ رویدادی درباره بازی برگزار خواهد شد که ممکن است شامل معرفی رسمی بازی شود.

همان طور که اول مقاله اطلاعات جدید لو رفته Call of Duty Vanguard گفتیم سیزن جدید warzone به تازگی معرفی شده و و در روز های آتی منتشر می شود و از چیز های جدید که میشه از اون نام برد اسکین های جدید هست که طبق معمول هر سیزن میان و این سیزن شامل مود های جدیدی برای cold war هم هست. همچنین شاهد این هستیم که طبق هر سیزن پرستیژ های جدیدی به بازی اضافه میشه و لول های بیشتری برای بازی بالا بردن هست.

با اومدن Call of Duty جدید باید انتظار این رو داشت که مثل cold war بازی ساپورت بشه چون گفته شده که Call of Duty جدید با Call of Duty های قدیمی که با وارزون ادغام هستن ادغام بشه و دیگه وارزون با اومدن Call of Duty جدید با فاز و داستان اون پیش بره.

همین ظور در ادامه اطلاعات جدید لو رفته Call of Duty Vanguard گفته شده که این بازی از انجین بازی modern warfare 2019 استفاده می کنه و این انجین همون انجینی هست که در وارزون هم استفاده شده ولی در cold war استفاده نشده و همین امر باعث شده بود بازیکنانی که از وارزون به cold war اومده بودن از این بازی راضی نباشن به دلیل تفاوت های زیاد گیم پلیی این بازی.

این بود اطلاعات جدید لو رفته Call of Duty Vanguard که تا به الان لو رفته اگر بازی اطلاعات جدید لو رفته Call of Duty Vanguard اومد یا اطلاعاتی رسما منتشر شد حتما براتون در سایت یا اینستاگرام گیمریما براتون پوشش میدیم.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x