سریال The Last of Us امسال نمایش داده نمی‌شود

در حالی که به نظر می رسد مدت زیادی است که در مورد سریال تلویزیونی بر اساس The Last of Us می شنویم، به نظر می رسد که این سریال از آنچه که ما تصور می کردیم در راه است.

کیسی بلویز، مدیر ارشد محتوای اچ‌بی‌او مکس و اچ‌بی‌او مکس در مصاحبه‌ای با ددلاین فاش کرد که The Last of Us قرار است در اوایل سال آینده به نمایش درآید.

قرار نیست در سال ۲۰۲۲ پخش شود – آنها هنوز در کانادا فیلمبرداری می کنند.

بلویز به ددلاین گفت، تصور می‌کنم The Last of Us در سال ۲۳ خواهید دید.  کریگ [مازین] چرنوبیل را برای ما انجام داد، او نویسنده و کارگردان فوق العاده ای است.

آنچه من دیده ام شگفت انگیز به نظر می رسد، بنابراین برای آن هیجان زده هستم، اما در سال ۲۲ نخواهد بود.

اگرچه مایه تاسف است که امسال شاهد اقتباس The Last of Us نخواهیم بود، اما به نظر می رسد که همه چیز هنوز در مرحله تولید است و در مسیر تکمیل شدن تا زمانی در سال ۲۰۲۳ است.

نقل قول جالب دیگری از این مصاحبه از سایت Deadline آمده است که می پرسد آیا The Last of Us در داخل به عنوان بازی بعدی بازی تاج و تخت دیده می شود یا خیر.

بلویز پاسخ داد: “بازی تاج و تخت بعدی وجود ندارد. من به اندازه کافی اینجا هستم که آن را پشت سر گذاشته ام، سوپرانوهای بعدی چیست، بازی تاج و تخت بعدی چیست، حالا جانشینی بعدی چیست.

بازی بعدی وجود ندارد. تاج و تخت.»

The Last of Us

The Last of Us

جوئل (پدرو پاسکال) و الی (بلا رمزی) را دنبال می کند که سعی می کنند در دنیایی پسا آخرالزمانی زنده بمانند.

نه تنها زامبی‌مانند آلوده یک تهدید همیشگی هستند، بلکه سایر انسان‌های باقی‌مانده نیز برای زنده ماندن یا قدرت ماندن در حال خراشیدن و پنجه زدن هستند. این دو باید از ایالات متحده عبور کنند تا الی را به مقصد موعود تحویل دهند. سایر بازیگران عبارتند از آنا تورو در نقش تس، نیک آفرمن در نقش بیل، موری بارتلت در نقش فرانک، گابریل لونا در نقش تامی و مرل دندریج در نقش مارلین.

The Last of Us تقریباً یکی دیگر از عنوان‌های ترسناک بقای اخیر بود، پاسخ ساده می‌بود – در صورت لزوم به یک تفنگ ساچمه‌ای قابل اعتماد درجه نظامی، نارنجک‌انداز یا برش پلاسما برسید، دیوارها را با مغزهای پوسیده و والس در سراسر اتاق رنگ کنید، و مجموعه‌ای را جمع کنید.

از مهمات پرقدرت در طول مسیر. با این حال، این یکی از آن بازی‌ها نیست، این بازی The Last of Us است، و زرادخانه شما در حال حاضر شامل یک آجر و یک لوله فاضلاب با مقداری قیچی است که تا انتهای آن چسبانده شده است. موفق باشید، شما به آن نیاز خواهید داشت.

محدود نگه داشتن منابع خود تنها یکی از چیزهایی است که آخرین اکشن ماجراجویی Naughty Dog به درستی انجام می‌دهد – شما را مجبور می‌کند تا در مورد رویکرد خود در هر رویارویی فکر کنید، در حالی که تنش را تا ۱۱ افزایش دهید، باعث ایجاد سطحی از ناراحتی می‌شود که ژانر احساس می‌کند آن را از دست داده است.

از بازی های اولیه سایلنت هیل. این یک نکته واضح به نظر می رسد که یک بازی با مضمون زامبی باید ترسناک باشد، اما این یک اتفاق نادر است که در اینجا احساس تازگی می کند.

پس باز هم، بی عدالتی است که The Last of Us را یک بازی زامبی بنامیم. همانطور که در ۲۸ روز بعد، این موجودات به جای مرده آلوده می‌شوند، و اگرچه در تمام مدت آنتاگونیست‌های ثابتی باقی می‌مانند، این بازی به وضوح بیشتر علاقه‌مند به روایت داستانی از بقای پس از آخرالزمان است تا شکستن سرهای گندیده، و این برای آن بهتر است.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x