E3 2022 به دلیل نگرانی های COVID-19 دوباره فقط آنلاین خواهد بود!!!!

E3 2022 به دلیل نگرانی های COVID-19 دوباره فقط آنلاین خواهد بود!!!!

انجمن نرم‌افزارهای سرگرمی به دلیل نگرانی‌ها در مورد همه‌گیری، نمایشگاه سرگرمی الکترونیکی را به یک رویداد فقط آنلاین تغییر می‌دهد.

E3

ESA در بیانیه ای گفت: «به دلیل خطرات بهداشتی مداوم پیرامون COVID-19 و تأثیر بالقوه آن بر ایمنی غرفه داران و شرکت کنندگان، E3 به صورت حضوری در سال ۲۰۲۲ برگزار نخواهد شد.» ما به شدت در مورد آینده E3 هیجان زده هستیم و مشتاقانه منتظر هستیم تا به زودی جزئیات بیشتری را اعلام کنیم.
این بدان معناست که این نمایشگاه احتمالاً تابستان امسال برای دومین سال متوالی به صورت آنلاین برگزار می شود، زیرا نگرانی های COVID-19 نمایش ژوئن ۲۰۲۱ را به یک رویداد فقط آنلاین سوق داد و رویداد ۲۰۲۰ را کاملاً خنثی کرد.
ESA در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا رویدادی آنلاین برگزار خواهد شد یا خیر، گفت که “در مورد احتمالات یک رویداد آنلاین هیجان زده است.”
ESA، یک گروه تجاری که توسط ناشران صنعت بازی رهبری می‌شود، ظاهرا محتاطانه عمل می‌کند، زیرا شیوع گسترده عفونت‌های ویروس کرونا ناشی از نوع Omicron است.
نمایشگاه فناوری CES 2022 – که این هفته در لاس وگاس برگزار می شود – انتقادهای زیادی را برای ادامه رویداد حضوری خود علیرغم خطرات ناشی از یک رویداد “سوپرشایر” به خود جلب کرده است.

E3

در حالی که E3 هنوز چند ماه دیگر باقی مانده است و جهش فعلی ممکن است تا آن زمان به پایان برسد، سازمان در حال ثبت نام شرکت هایی برای گرفتن فضای نمایشگاهی است، زیرا اغلب ماه ها طول می کشد تا شرکت ها غرفه های خود را برای نمایشگاه بزرگ جمع کنند.
در زمان عادی بیش از ۵۰۰۰۰ نفر از صنعتگران و ۱۵۰۰۰ طرفدار را به صورت حضوری به مرکز همایش های لس آنجلس می کشاند.
در همین حال، کنفرانس توسعه دهندگان بازی به صورت حضوری در تاریخ ۲۱ مارس تا ۲۵ مارس برنامه ریزی شده است.
GDC در یک ایمیل گفت که قصد دارد در این زمان به جلو حرکت کند.
اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x