خریداران Steam Deck از باگ های سخت افزاری اش میگویند

Steam Deck در شروع عرضه خود با مشکلات زیادی مواجه شده است

Steam Deck

با وجود عرضه تنها در سه روز پیش، دارندگان Steam Deck در حال حاضر مشکلات سخت افزاری جدی را در مورد کنسول های جدید خود گزارش کرده اند که قابل توجه ترین آنها دریفت جوی استیک است. از ۲۵ فوریه، دو ترد مجزای Reddit (اینجا و اینجا) ایجاد شده است که کاربران دارای Steam Deck عیوب کنسول شان را به اشتراک میگذارند. در هر دو مورد، صاحبان این کنسول از جوی استیک سمت راست سیستم خود شکایت داشتند.

در نظرات، صاحبان و چندین کاربر Reddit تلاش کرده اند تا مشکل را حل کنند. با این حال، به نظر می رسد که رابط کاربری Steam Deck گزینه ای برای تنظیم مجدد کنترل ها ندارد. بسیاری اشاره کرده‌اند که این مشکل ممکن است ناشی از یک مشکل تولیدی در این دسته خاص از واحدها باشد، زیرا بررسی‌ها مشکلات دریفت را گزارش نکرده‌اند و تمام کنسول‌هایی که به تازگی برای عموم منتشر شده‌اند، بخشی از راه‌اندازی «سه ماهه اول» Steam هستند.

چندین نفر دیگر از مالکان خواستند با Valve، شرکت مادر Steam تماس بگیرند تا مشکل را حل کنند یا کنسول را جایگزین کنند. هیچ یک از این کاربران این مشکلات را به عنوان حل شده گزارش نکرده اند، اگرچه گزارش شده است که هر دو با شرکت تماس گرفته اند و برای این مشکل کمک گرفته اند.

Steam Deck

با این حال، برخی از مردم به دارندگان پیشنهاد دادند که جوی استیک های قدیمی را با جوی استیک های جدید جایگزین کنند. از آنجایی که Steam Deck یک کنسول ماژولار است، بنا بر گزارش ها، تعمیر آنها بسیار ساده تر از سایر سیستم ها یا کنترلرهای دستی است.

یکی از افراد فعال در حوزه تکنولوژی در توییتر گفته است:

خوشبختانه Steam Deck کاملا ماژولار است و به شما این امکان را می‌دهد تا در صورت بروز مشکل یا دریفت، جوی استیک جدید را به راحتی تعویض کنید. می توانید آنها را از Valve خریداری کنید و نصب آنها آسان است. نینتندو و پلی استیشن باید برای تعمیر درست مانند Valve جدی باشند.

Usama Javaid

 

Steam Deck

با این حال، اگر مشکل به‌جای سخت‌افزاری ظاهری، یک مشکل نرم‌افزاری باشد، این اصلاح در واقع مشکل را حل نمی‌کند. علاوه بر این، Valve صریحاً به مالکان نسبت به دستکاری در Steam Decks هشدار داده است، و نوشته است که انجام این کار می‌تواند «دستگاه شما را عمیقاً به هم بزند».

با تمام این تفاسیر اما به نظر میرسد که این کنسول جدید استیم میتواند بسیار قدرتمند باشد و اگر این مشکلات جزئی خودش را حل میکند میتواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

شما با این کنسول آشنا هستید؟

 

 

برای خواندن اخبار  بیشتر دنیای گیم اینجا کلیک کنید

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x