Xbox Game Pass چه بازی‌های روز اول داره؟؟؟ (۲۰۲۲)

Xbox Game Pass:

سرویس اشتراک Xbox Game Pass مایکروسافت شروعی باورنکردنی در سال داشته است، زیرا ژانویه ۲۰۲۲ با بازی های جدید Game Pass انباشته شده است.
مایکروسافت در ژانویه ۲۰۲۲ از Xbox Game Pass با نسخه‌های مختلف بازی‌های جدید پشتیبانی کرده است، اما عناوینی که بیشترین سر و صدا را ایجاد می‌کنند قطعاً بازی‌های روز اولی مانند Rainbow Six Extraction و Nobody Saves the World هستند.
فهرست کامل بازی‌های جدید Xbox Game Pass برای فوریه ۲۰۲۲ هنوز فاش نشده است، اما بازی‌های دو روز اول برای ماه آینده تایید شده‌اند.
همانطور که توسط Pure Xbox شناسایی شده است، دو بازی تاریخ انتشار فوریه ۲۰۲۲ و همچنین وضعیت خود را به عنوان بازی Xbox Game Pass تایید کرده اند.

Dreamscaper:

Xbox Game Pass

اولین بازی Dreamscaper است، یک بازی سرکش که به دو تجربه مجزا تقسیم شده است.
در شب، بازیکنان خواب می بینند و باید در یک دنیای کابوس فوق العاده با دشمنان مبارزه کنند.
در طول روز، آنها زندگی عادی خود را می گذرانند، شهر را کاوش می کنند و با دیگر شخصیت های بازی رابطه برقرار می کنند که به نوبه خود برای زمانی که در دنیای رویا هستند به آنها پاداش می دهد.
Dreamscaper در ابتدا برای رایانه های شخصی و نینتندو سوییچ در سال ۲۰۲۰ راه اندازی شد و تحسین منتقدان را در این فرآیند به دست آورد.
با این حال، اکنون اولین کنسول Xbox خود را ساخته است، که هنوز هم آن را به عنوان یک بازی Xbox Game Pass روز اول واجد شرایط می کند. علاقه مندان می توانند آن را امتحان کنند که در تاریخ ۳ فوریه عرضه می شود.

Besiege Console

روز گذشته، یکی از Xbox Game Pass به طور مشابه برای مدتی طولانی برای رایانه شخصی در دسترس بوده است، اما همچنین اولین بازی Xbox خود را در فوریه ۲۰۲۲ به عنوان یک عنوان Game Pass انجام می دهد.
Besiege Console نسخه کنسولی Besiege است که قرار است به عنوان یک بازی انحصاریXbox در ۱۰ فوریه عرضه شود.
در آن، بازیکنان موتورهای محاصره ای را برای مبارزه با دشمنان، تخریب قلعه ها و حل پازل می سازند.
در حال حاضر، Dreamscaper و Besiege دو مورد از تنها بازی‌هایی هستند که در حال حاضر تایید شده‌اند که در فوریه ۲۰۲۲ برای Xbox Game Pass عرضه می‌شوند و بقیه پیشنهادات این ماه در هاله ای از رمز و راز پنهان شده است.
مایکروسافت تمایل دارد تا ابتدای ماه صبر کند تا بازی‌های جدیدی را که برای Xbox Game Pass عرضه می‌شوند، معرفی کند، بنابراین به احتمال زیاد طرفداران ایده بهتری از بازی‌های هفته آینده خواهند داشت.
هفته آینده نیز زمانی خواهد بود که مایکروسافت خروج بازی‌های Xbox Game Pass را در فوریه ۲۰۲۲ تأیید کند، بنابراین طرفداران باید این را در نظر داشته باشند.
با این حال، مایکروسافت همیشه تضمین می‌کند که تعداد بازی‌هایی که به Xbox Game Pass می‌آیند بیشتر از تعداد بازی‌هایی است که سرویس را ترک می‌کنند، بنابراین مشترکین نباید بیش از حد نگران آن باشند.
اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x